דימונה ניצחה את עירוני אשדוד, ביטון: "המשחק היה כולו בשליטה שלנו"

עירוני אשדוד מתחתית הטבלה, הפסידה לדימונה מהצמרת הגבוהה 0-2 משערים של ירדן אבוחצירה ואליאור משלי. שמעון ביטון: "הגענו להמון מצבים וחבל שלא ניצלנו את המצבים להגדיל את התוצאה. אנחנו חייבים לנצל את המצבים הרבים, היינו יכולים להסתבך כמו שהסתבכנו מול מודיעין. בכל אופן המשחק היה בשליטה שלנו"

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-02-2024
  • 16:35

עירוני אשדוד מתחתית הטבלה בליגה א' דרום, מי שנמצאת בכושר ירוד לאחרונה, אירחה את קבוצת הצמרת מדימונה במסגרת המחזור ה-15 בליגה א' דרום. דימונה מגיעה למשחק לאחר הפסד מפתיע למודיעין, ואילו אשדוד מגיעה לאחר שבחמשת המשחקים האחרונים היא צברה רק 2 נקודות מתוך 18 - ללא ספק הספק של קבוצה שיורדת ליגה. 

במשחק עצמו ראינו רק קבוצה אחת על המגרש והיא דימונה שתקפה מכל צד במגרש, הגיעה לשלל מצבים, אך כבשה רק שני שערים. השער הראשון נכבש לאחר מסירה נהדרת של מגן הקבוצה, שי בוזנח, שמצא היטב את ירדן אבוחצירה שהפציץ את השער וקבע 1-0 מוצדק לדימונה. במחצית השנייה דימונה זכתה בפנדל אותו ניצל היטב אליאור משלי שהעלה את קבוצתו ליתרון של 2-0 שנשמר עד לסיום המשחק. 

 

דימונה חוזרת לנצח לאחר המעידה מול מודיעין. בעוד עירוני אשדוד סופרת שתי נקודות משישה משחקים אחרונים, כשמעמדו של ברוך דגו לא יציב בכלל לאחר המחזור, שכן הקבוצה ממשיכה לשחק לא טוב והתוצאות בהתאם. 

 

בסיום המשחק דיברנו עם שמעון ביטון, מאמנה של מ.ס. דימונה שאמר: "המשחק היה כולו היה בשליטה שלנו. החמצנו המון. מצד אחד אני שמח שהגענו להרבה מצבים ומצד שני אנחנו לא מרוכזים בסיומת ובפס האחרון. במשחק כזה אם לא היינו כובשים את השער השני, היינו יכולים להסתבך וסתם. המשחק היה בשליטה שלנו ואם היינו סופגים זה היה מסתבך כמו שהיה עם מודיעין, במקום לסיים מוקדם את המשחק".

מה לדעתך הביא את הניצחון?
"אנחנו קבוצה יותר טובה, משחק ההגנה שלנו טוב ואנחנו לא סופגים שערים, לדעתי ספגנו הכי מעט שערים בליגה וזה הכוח שלנו".

לגבי אפשרות של חיזוק אומר המאמן: "יש עוד שבוע לסיום ההעברות, אנחנו רוצים להתחזק כי שחררנו שני שחקנים, אך רק אם תהיה אופציה להחתים שחקן טוב, נחתים אותו".

שמעון ביטון מאושר מהניצחון של קבוצתו מול אשדוד (דן בונבידה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שעריים יקחו לדימונה נקודות (כפר שלם 09-02-2024, 19:53)
    עירוני עשו טובה ששיחקו ..זה היה נראה מביך
  2. עירוני אשדוד בליגה ב (אשדוד 10-02-2024, 05:22)
    דגו זה בן אדם שפל אוהב כסף לך גמרת את הקבוצה חלס
  3. דגו / מוסקוביץ (צהוב 10-02-2024, 07:02)
    זה אסון לעירוני אשדוד דגו תחזור לבנות מספיק מוסקוביץ הסיפור שלא ניגמר בעירוני
  4. ינצחו את דימונה (שעריים 10-02-2024, 08:40)
    במשחק שעריים כפר שלם השופט החלש נתן לכפר שלם את המשחק היה אדום לשוער של כפר שלם ופנדל לשעריים השופט החלש לא נתן שעריים קבוצה טובה השנה לא יורדים ליגה
  5. עצוב שחקנים לא רוצים להגיע לאשדוד (רמי 10-02-2024, 12:44)
    בושה וחרפה אשדוד
  6. ‏ברוך דגו (ליאור עקוקה 11-02-2024, 08:01)
    ‏לך הביתה אתה לא מאמן אתה חלש קח את החבר שלך מוסקוביץ׳ שאין לו מושג בכלום ותעזבו אותנו בשקט אתם בושה לכדורגל
  7. ‏הנהלת עירוני אשדוד (שי שגיא 11-02-2024, 08:03)
    ‏אתם בושה נותנים לבנאדם שאין לו שום קשר לקבוצה לנהל אותכם בגלל שאדון דוד בן אבו אתם לא רוצים אותו נתתם לאדון מוסקוביץ לנהל אתכם אתם בושה לכדורגל