מהפך ענק לקבוצת האוהדים של כפ"ס

קבוצת האוהדים של הפועל כפר סבא 1928, או בשמה הרשמי "מ.כ כפר סבא" חגגה אמש (רביעי) ניצחון ביתי 2:3 על בני רעננה ושמרה על מאזן מושלם אחרי שני מחזורים. הקבוצה האורחת הובילה כבר 2:0, אבל הירוקים בעזרת תמיכתם של כ-1000 אוהדים ביציע וסביב המגרש, חזרו ובגדול לניצחון 2:3 דרמטי

  • על ידי: דני מלניצקי
  • 29-09-2023
  • 08:32

כמות מרשימה של קהל בליגה ג'! (דני מלניצקי)

 

אפילו בכפר סבא לא האמינו שכמות של כ-1000 אוהדים תגיע למשחק בליגה ג' וכעת יש אווירה מטורפת בכפ"ס, כשכל כלי התקשורת המקומיים והארציים הגיעו לצפות במרענן הרשמי של הליגות הנמוכות. האוהדים מצאו בית חדש ומזדהים עם המועדון הקהילתי, שקם לו בשקט בשקט לפני חודשים ספורים. גם שחקני עבר רבים וביניהם מוטי יברבאום, עופר נוסובסקי, אברשה מרצ'ינסקי, אלי יאני, נח אינשטיין ורפי אדינגר נראו ביציע יחד עם היו"ר לשעבר, יואב חביב. 

 

שחקני העבר של כפ"ס יחד עם היו"ר לשעבר, יואב חביב (דני מלניצקי)

 

לפני פתיחת המשחק בכפר סבא העניקו זרי פרחים לשני שחקני העבר של הפועל כפ"ס, אלי צורף מאמן רעננה ואבי סנדור, שחקנה של האורחת.

 

אלי צורף ואבי סנדור לפני פתיחת המשחק (דני מלניצקי)

 

ההתרגשות של שחקני כפ"ס הייתה מורגשת בפתיחה והם עדיין לא נכנסו לעניינים. בדקה ה-14 רעננה, שניצחה כבר לפני כשבועיים את יריבתה בדרבי השרון בגביע, עלתה ראשונה ליתרון משער של נתנאל מוריס שבעט מהאוויר וקבע 0:1 לשחורים.
הקפטן של כפר סבא, רועי ברנשטיין, נפצע ובמקומו עלה אלירן סיימון, שחקן העבר של הפועל כפר סבא, שהיה מצוין ושיחק עם הרבה ביטחון ורוגע. הירוקים החלו להחזיק בכדור, להניע מרגל לרגל, אך שוב רעננה כבשה בצד השני - בדקה ה-30 מצליח עבד בעט אלכסונית מימין מחוץ לרחבה כדור שעבר מתחת לגופו של השוער דוד בסון וחדר פנימה, 0:2. 

בדקה ה-38 גל גולדברג הכפר סבאי נגח כדור שהיה בדרכו להיכנס, אולם השוער של רעננה, עמית רייכמן, התעופף והציל שער בטוח. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה שי דוד החזיר את המארחים למשחק כשסיבב כדור נהדר היישר אל בין החיבורים, 1:2 בתום המחצית הראשונה. 

 

בפתיחת המחצית השנייה המאמן של כפ"ס, שלומי בן ציון, הגיב בחילופים טובים שהכניסו מחץ בחלק הקדמי. עומר פדידה, הרכש החדש, ששיחק בשנים האחרונות בליגת העל ובליגה הלאומית במדי הפועל כפר סבא, נכנס במקומו של ארז פוניה ומאוחר יותר דניאל אלמו ושאדי חמודה החליפו את דוד וגולדברג. בדקה ה-67 הגבהה מצוינת של עידו אביטן לרחבה מצאה את ראשו של אלמו, הג'וקר של כפ"ס, שנגח והשווה ל-2:2.
בדקה ה-80 פדידה סיבב כדור מצוין לפינה הרחוקה, רייכמן בהצלה ענקית שמר את קבוצתו במשחק. שער הניצחון היה באוויר והוא הגיע בדקה ה-88 כשכדור עומק נשלח לחמודה שלא התבלבל וגלגל לרשת, מהפך 2:3. השופט אור סוציאנו (טוב) הוסיף חמש דקות, שבסיומם התוצאה לא השתנתה.

 

שחקני כפ"ס חוגגיפ ניצחון ומהפך ענק! (דני מלניצקי)

 

שלומי בן ציון אמר לאחר המשחק: "אני מאושר שידענו לחזור ולנצח ולהחזיר את האוהדים מאושרים הביתה בדרך הכי דרמטית שיש. אני שמח מאוד על הניצחון. אני חושב שלמרות הפיגור המוקדם שיחקנו נהדר. נכון שיש לנו הרבה מה לשפר והדרך ארוכה, אבל השחקנים הראו במשחק הזה כמה פוטנציאל טמון בקבוצה שלנו. שיחקנו בקצב גבוה והזזנו את הכדור בצורה מהירה. ראיתי שהשחקנים נהנים מהמשחק ולמרות שהיינו עם הגב לקיר בשלבים ארוכים של המשחק, הם גילו אופי והפכו את התוצאה כמו גדולים. לא הולך להיות לנו קל באף משחק. נהנה בחג עם המשפחות ובתחילת השבוע נתכונן בצורה הטובה ביותר למשחק נגד אריאל כדי לנצח ולשמח שוב את האוהדים היקרים שלנו". 

 

תצוגה מרשימה של קהל כפ"ס (דני מלניצקי)

על התצוגה של הקהל הוסיף המאמן המנצח: "אי אפשר שלא להתייחס למפגן העוצמה האדיר של האוהדים שלנו. משהו שלא רואים גם בליגת העל. לא זכור לי שנים דבר כזה. זה לקח אותנו אחורה בזמן לימים היפים ביותר של הקהל שלנו יחד. ראיתי בעיניים של האנשים כמה הם צמאים תקופה ארוכה לביחד ולאהבה הזו סביב הקבוצה. הם דחפו את  כולנו בלי הפסקה בצורה מדהימה והיו לאוויר והחמצן שלנו ברגעים הקשים במשחק. שיהיה לכולנו חג שמח ושתהיה שנה של אחדות ושלום".
 

המאמן אלי צורף:"צורף, מאמן רעננה, שקיבל הרבה כבוד מהיריבה, פירגן לכפ"ס ואמר בסיום:"הטקס היה מאוד מרגש, אין כמו לחזור לבית שבו גדלתי. הקהל העוצמתי של כפ"ס הוא משהו מיוחד. המשחק היה בקצב גבוה, היו מלא הזדמנויות לשתי הקבוצות. לצערי הפסדו למרות שהובלנו בשני שערים, ממשיכים הלאה בכל הכוח".

ניצחון גדול לקבוצה החדשה של כפר סבא...צילום: דני מלניצקי

הוסף תגובה
תגובות
  1. 1928 (דוד חצוצרה 29-09-2023, 13:12)
    אחלה דני ואחלה שלומי בן ציון
  2. דני מלינצקי (אבי 29-09-2023, 19:16)
    הכתב דני כותב וממש ונותן לך הרגשה שאתה חלק מהקהל הגדול שמלווה את כפר סבא. בתיאוריו ובתחושה אתה מרגיש שאתה בעצם היית במשחק וחלק מהעוצמה של הפועל כפר סבא.
  3. אהבה אחת לקבוצה אחת (הלב הירוק 30-09-2023, 00:48)
    הפועל כפר סבא זו הקבוצה היחידה שלנו. יצחק שום תתעורר, תתחבר לקהילה, ונתאחד. תזכור מה קרה בקטמון. הקבוצה החדשה לא רוצה להתחרות בקבוצה הוותיקה. רוצים רק להחזיר את הריגוש.