סיכום מחזור 29: ליגה ב' צפון ב'

מחזור אחד לפני סוף העונה הסדירה הגיע ואיתו משחקים מרתקים ומרגשים! שחקני אום אל פאחם מנצלים הפסד של מוסמוס וחוזרים מפיגור מול נווה שאנן כשהם לוקחים שלוש נקודות יקרות. בית"ר חיפה מנצלים יום רע של מוסמוס ורושמים יופי של ניצחון וגלבוע רושמים יופי של ניצחון בבית על פרדס חנה כרכור. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 26-03-2023
  • 09:47

בית"ר חיפה – הפועל בני מוסמוס 0-2

שחקני חיפה ידעו לנצל לטובה יום פחות טוב של האורחים ממוסמוס ולקחו להם שלוש נקודות סופר יקרות. אברהם אינעלם מבקיע את השער הראשון לאחר 10 דקות של כדורגל בלבד. השער השני הגיע מדניאל בדר בדקה ה-55 שלאחריו, האורחים לא הצליחו לחזור. שחקניו של נסים אגרביה מתכוננים למשחק האחרון בליגה הסדירה ורוצים לרשום ניצחון.

 

צעירי אום אל פאחם – מכבי נווה שאנן 1-3

שחקניו של פאהד חסון יודעים מה זה לשחק כדורגל 90 דקות. לאחר שהאורחים מנווה שאנן עלו ראשונים ליתרון משער של הייתם חלבי בדקה ה- 40, המארחים שיקחו אותה במחצית השנייה עם שלושה שערים מדהימים של אסלאם מואסי, מועמר קרקה והייתם מחאג'נה ולקחו את הנקודות מהמשחק. שחקני נווה שאנן עשו הכל, אך הבדלי הרמות והאופי עשו את שלהם.

 

פאהד חסון - ידע להביא שלוש נקודות יקרות (צילום: חגאג רחאל)

 

עירוני סנדרלה גלבוע – מ.ס. פרדס חנה כרכור 1-2

בסיום דרמה שחקני גלבוע לוקחים שלוש נקודות יקרות. במחצית הראשונה לא ראינו שערים כלל, אך במחצית השנייה היה משחק אש! סולטאן זועבי העלה את שחקני גלבוע ליתרון ראשון מבעיטת פנדל בדקה ה- 53. אור ערמוני מפרדס חנה כרכור השווה עם פנדל משלו בדקה ה- 95 ועמוק עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה- 98, עומר זועבי מבקיע את שער הניצחון ומביא לקבוצתו שלוש נקודות.

 

שחקני גלבוע - ניצחו בשנייה האחרונה (צילום: דוברות עירוני סנדרלה גלבוע)

 

הפועל בית שאן – מכבי אחי איכסל 1-0

שחקני איכסל רושמים ניצחון חוץ קליל בבית שאן שעבורם העונה כבר הסתיימה מזמן. שער בודד של אחמד עואד בדקה ה- 72 הביאה לאורחים את הניצחון. שחקניו של רז משולם רושמים הפסד ביתי נוסף.

 

מכבי אחווה פרדיס – הפועל טירת הכרמל 0-5

 

מ.ס. טירת הכרמל – הפועל בני פרדיס 0-3

 

איחוד כפר קרע – איחוד בני באקה 3-2

 

שחקני אום אל פאחם - עשו יופי של מהפך (צילום: דוברות צעירי אום אל פאחם)

הוסף תגובה
תגובות