סיכום מחזור 28: ליגה ב' צפון ב'

המחזור ה-28 הגיע אלינו באמצע השבוע עם משחקים נהדרים ומלא הפתעות. ערערה ניצחו בפרדס חנה, כפר קרע לא התקשו בנווה שאנן ושתי קבוצות הצמרת – מוסמוס ואום אל פאחם לא התקשו נגד הקבוצות מפרדיס. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 22-03-2023
  • 08:34

מ.ס. פרדס חנה כרכור – הפועל בני ערערה 1-0

שחקני בני ערערה הפתיעו את המארחים עם 1-0 קטן וסופר חשוב. בדקה ה-44 פאיק מחמיד משורות ערערה כבש את השער היחיד במשחק והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות. בפרדס חנה ביצעו חילופים וניסו להפוך את התוצאה, אך זה לא קרה.

 

הפועל בני פרדיס – צעירי אום אל פאחם 4-2

שחקניו של פאהד חסון הגיעו לפרדיס עם מטרה אחת ברורה – לקחת שלוש נקודות והם עשו זאת כמו גדולים. לאחר 20 דקות של כדורגל אחמד ג'בארין הבקיע פנדל מדויק ואליו הצרטפו צמד שערים של עומר אלעאל ושער של מועמר קרקה. בשורות המארחים מחמוד עבאס וטאהא עוביידה ניסו לצמצם את התוצאה, אך זה לא הספיק בשביל לקחת פה נקודות.

 

שחקני אום אל פאחם - לוקחים נקודות חשובות (צילום: דוברות אום אל פאחם)

 

הפועל בני מוסמוס – מכבי אחווה פרדיס 1-3

שחקניו של נסים אגרביה התאוששו מהמחזור הקודם ושמרו על הבית כמו שצריך עם שלושה שערים נהדרים. מוחמד כבהה כבש את השער הראשון כבר לאחר שמונה דקות של כדורגל. אחמד מחאג'נה את השער השני ואמין מחאג'נה את השלישי. בשורות פרדיס מוחמד טביה כבש את השער המצמק.

נסים אגרביה - הכין את שחקניו למשחק (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

הפועל טירת הכרמל – מ.ס. טירת הכרמל 3-1

בדרבי של טירת הכרמל קיבלנו שוב הוכחה שיש קבוצה אחת חזקה בעיר וזאת מ.ס. טירת הכרמל. שחקניו של מאור סיסו לא התקשו נגד היריבה העירונית שסיימה את העונה מזמן. צמד שערים של שלמה בן עשור עם שער של חסיב אבו רוקון הביאו לאורחים את הניצחון. בשורות המארחים, אופק גונן הבקיע את השער המצמק בדקה ה- 80.

 

יתר תוצאות משחקי המחזור:

 

מכבי נווה שאנן – איחוד בני כפר קרע  5-2

 

מכבי אחי איכסל – בית"ר חיפה 1-1

 

עירוני סנדרלה גלבוע – הפועל בית שאן 0-1

 

 

 

 

שחקני בני מוסמוס - חוזרים לנצח (צילום: דוברות בני מוסמוס)

הוסף תגובה
תגובות