סיכום מחזור 27: ליגה ב' צפון ב'

4 מחזורים לסיום הליגה הסדירה כשכל הקבוצות דרוכות זכינו למחזור מהסרטים. בית שאן מנצחת את פרדס חנה כרכור, כפר קרע לא מרחמת על בני פרדיס ואום אל פאחם.. לא נחה לרגע עם שישייה (!) לרשת של טירת הכרמל כשהם מנצלים את התיקו של בני מוסמוס. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 19-03-2023
  • 07:42

מ.ס. טירת הכרמל – הפועל בני מוסמוס 1-1

שחקניו של מאור סיסו באו חדים והצליחו לעצור את חבורת הכוכבים של נסים אגרביה. לאחר משחק קשוח וצמוד, כל קבוצה מצליחה להבקיע שער אחד ולקחת נקודה לביתה. עבור האורחים ממוסמוס זה לא טוב כשאום אל פאחם מנצלים את זה וחוגגים מהמקום הראשון בטבלה.

 

הפועל בית שאן – מ.ס. פרדס חנה כרכור 0-2

שחקניו של רז משולם לוקחים שלוש נקודות חשובות ומוכיחים שביתם הוא מבצרם. שערים של שליו אובניש ויליי דנן הביאו למארחים את הניצחון. האורחים מפרדס חנה ניסו לעשות הכל, אך לא הצליחו לקחת פה נקודות.

 

שחקני שתי הקבוצות בתחילת המשחק (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

מכבי אחווה פרדיס – מכבי אחי איכסל 0-1

שחקניו של פאדי מרעי רושמים 1-0 קטן גדול שמעניק להם שלוש נקודות חשובות. לאחר מחצית ראשונה ללא שערים, מוחמד טביה מבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה- 49 ומעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות. שחקניו של איסלם כנען ינסו להשיג את הניצחון המשחק הבא.

 

 

צעירי אום אל פאחם – הפועל טירת הכרמל 0-6

שחקניו של פאהד חסון באו חדים מאוד השבת כשהם רושמים ניצחון ענק של 6-0 (!!!) על האורחים מטירת הכרמל. צמד שערים של הייתם מחאג'נה, צמד של עומר אלעאל, שער של אמין מחמיד ושער של מועמר קרקה עשו את העבודה. האורחים מטירת הכרמל לא הצליחו לעשות כלום מול חבורת הכוכבים שבאו במטרה אחת והיא לכבוש את פסגת הטבלה וכמובן שהם עשו זאת.

 

פאהד חסון - מאמן ענק (צילום: חגאג רחאל)

 

יתר תוצאות המחזור:

 

איחוד בני כפר קרע – הפועל בני פרדיס 1-3

 

הפועל בני ערערה – איחוד בני באקה 0-0

 

בית"ר חיפה – עירוני גלבוע 1-1

 

שחקני אום אל פאחם -חוגגים ניצחון ענק (צילום: דוברות אום אל פאחם)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לעצור (חח 19-03-2023, 09:36)
    מה זה לעצור את מוסמוס מי זה מוסמוס בכלל
  2. נו באמת (בדיחה 19-03-2023, 09:58)
    על מי פאחם חוגגים ניצחון על הנוער של הפועל טירה מה מאמן ענק בזה