סיכום מחזור 26: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' צפון ב' חווינו הסופ"ש מחזור פנטסטי, כשגולת הכותרת הייתה דרבי המשולש בין בני מוסמוס לצעירי אום אל פאחם, המקום הראשון נגד המקום השני. בנוסף לזה, בית"ר חיפה ניצחו בבית שאן, איכסל הפסידו למ.ס. טירת הכרמל וערערה לא התקשו נגד נווה שאנן. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 12-03-2023
  • 09:09

הפועל בית שאן – בית"ר חיפה 1-0

שחקני בית שאן הגיעו למשחק נגד חיפה בתקווה לקחת נקודות, אך השבוע זה לא קרה. שחקני חיפה באו חדורי מוטיבציה והצליחו לקחת נקודות עם 1-0 קטן שמעניק להם אוויר לנשימה. לכל קבוצה יש מטרות אחרות השנה והזמן יגיד האם הקבוצות עמדו במטרותיהם או לא.

 

הפועל בני מוסמוס – צעירי אום אל פאחם 1-1

במשחק דרמטי בליגה בין המקום הראשון לשני, בדרבי המשולש כל קבוצה לוקחת נקודה וממשיכה את ההכנות למשחק הבא. לאחר דקות ארוכות ללא שערים, השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה- 82 והאורחים עולים ליתרון משער של הייתם מחאג'נה. עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה- 95 מאלכ מחמיד, האס של נסים אגרביה מבקיע את שער השיוויון ומביא לקבוצתו נקודה יקרה להמשך הדרך.

 

שחקני אום אל פאחם - לקחו נקודה ממוסמוס (צילום: דוברות צעירי אום אל פאחם)

 

מכבי אחי איכסל – מ.ס. טירת הכרמל 1-0

שחקניו של מאור סיסו מטירת הכרמל באו לאיכסל ולקחו שלוש נקודות עם 1-0 קטן גדול. איתן אדרי הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה- 29 וממנו המארחים מאיכסל לא הצליחו לחזור. שחקניו של איסלם כנעאן מקווים להשיג את הנקודות במחזור הבא ולחזור למסלול הניצחונות.

 

הפועל בני ערערה – מכבי נווה שאנן 0-2

שחקני ערערה רושמים ניצחון גדול על שחקני נווה שאנן ומתמקמים במקום השביעי בטבלה. שחקניו של איימן חלאילה מנווה שאנן במצב פחות מזהיר במקום העשירי, אך מקווים להישאר בבטן הטבלה ולא להגיע להרפתקאות מיותרות. אייל חלבי הבקיע את השער הראשון ופאיק מחמיד את השער השני.

 

עירוני סנדרלה גלבוע – מכבי אחווה פרדיס 1-3

שחקני גלבוע רושמים ניצחון יקר וסופר חשוב שמעניק להם נקודות יקרות. בפרדיס, זה היה ההפסד ה-12 העונה והם מקווים לחזור מסלול הניצחונות במחזור הבא. ג'ורג' חורי הבקיע את השער הראשון של המארחים ומיזר זועבי הוסיף צמד. בפרדיס, אימאם מרעי הבקיע את השער היחיד במשחק, צימק את התוצאה והביא קצת כבוד לקבוצתו.

 

שחקני גלבוע - רושמים ניצחון סופר חשוב (צילום: דוברות סנדרלה גלבוע)

 

מ.ס. פרדס חנה כרכור – איחוד בני באקה 0-0

 

הפועל טירת הכרמל – איחוד בני כפר קרע 1-1

שחקני בני מוסמוס - ימשיכו להילחם עד הסוף (צילום: דוברות בני מוסמוס)

הוסף תגובה
תגובות