הפועל טירת כרמל נגד ראש העיר אריה טל

מועדון כדורגל הפועל טירת כרמל הפגין ביום רביעי מול ביתו של ראש העיר, אריה טל בשל סגירת אצטדיון הכדורגל. יניב אליאס: "המפגש הלא אטרקטיבי עם המגרש נקטע בגלל הזנחה של הרשות והעומד בראשה אריה טל".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 05-03-2023
  • 12:24

לא שקט במועדון כדורגל הפועל טירת כרמל בסאגה מול ראש העיר, אריה טל.  אצטדיון הכדורגל בעיר נסגר לפעילות מאחר ואינו עמד בתקנות ההתאחדות לכדורגל. ברביעי הפגינו שחקני מחלקות הנוער במועדון ועשרות ילדים ובעלי תפקידים בראשם יניב אליאס מבעלי הקבוצה מול ביתו של ראש העיר.

 

אצטדיון כדורגל טירת כרמל. צילום: הפועל טירת כרמל

 

 

יניב אליאס מבעלי הקבוצה מסר לאתר גולר: "הפועל טירת כרמל נושאת את דגל המאבק לאלפי אנשים בטירת כרמל. לילדים בראש ובראשונה, אבל גם להורים של אותם ילדים, לאוהדים, לקבוצות החוץ, ולכל מי שיש לו מפגש עם המגרש העירוני בטירת כרמל בדרך זו או אחרת. המפגש הלא אטרקטיבי עם המגרש נקטע בגלל הזנחה של הרשות העירונית והעומד בראשה אריה טל. הזנחה ישירה של אזרחים שהיום נלחמים על זכות בסיסית. זכות שמאוגדת בחוק. הזנחה של אגודת ספורט ענקית שהיא גוף חינוכי לכל דבר ועניין והכל בשם פוליטיקה מקולקלת בשנה שבה אוטוטו יתחילו להתפזר כאן הבטחות הבחירות כמו צ’קים ללא כיסוי".

שחקני מועדון הפועל טירת כרמל בהפגנה. צילום: הפועל טירת כרמל

הוסף תגובה
תגובות
  1. התאחדות (ראש עיר 06-03-2023, 20:09)
    מה הבעיה תגמור כבר אם הסיפור .תעשה סינטטי במגרש .וזהו גמר עשר שנים שקט .יעלה מיליון עדיף על תיחזוק וכל מה שהוצאות לדשא רגיל .