סיכום מחזור 24: ליגה ב' צפון ב'

ליגה ב' צפון ב' פינקה אותנו בעוד מחזור נהדר. נווה שאנן לא מרחמים על פרדס חנה כרכור, מ.ס. טירת הכרמל מנצחים בבית שאן ובני באקה מנצחים בפרדיס. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 26-02-2023
  • 10:14

הפועל טירת הכרמל – הפועל בני ערערה 1-2

שחקני טירת הכרמל רושמים ניצחון חשוב מאוד, בעיקר לחדר ההלבשה. המארחים מנצחים ולוקחים שלוש נקודות חשובות מאוד. טום צימרמן הבקיע את השער הראשון לאחר שלוש דקות של כדורגל. עשר דקות לאחר מכן, בני סימן טוב הוסיף שער משלוש מהנקודה הלבנה. האורחים צימקו עם שער בדקה ה- 50, אך זה לא הספיק בשביל לקחת במשחק הזה נקודות.

 

מ.ס. פרדס חנה כרכור – מכבי נווה שאנן 4-1

שחקניו של איימן חלאילה רושמים ניצחון גדול בפרדס חנה. הייתם חלבי, יותם נגר, מחמוד יוסף ורון בן בסט הבקיעו בשורות האורחים, לאחר שהמארחים עלו ראשונים ליתרון בדקה ה- 16 משער של אביב זדה. נווה שאנן התמקמה בבטן הטבלה ושצפופה מאוד, עוד ניצחון או שניים יטיסו אותה כלפי מעלה למקום מבטחים.

שחקני נווה שאנן - יש להם סיבה לחגוג (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן)

 

הפועל בית שאן – מ.ס. טירת הכרמל 2-0

שחקניו של מאור סיסו רושמים ניצחון חוץ במגרש הביתי והקשה שבבית שאן. סמוך להפסקת המחצית, חסיב אבו רוקון העלה את טירת הכרמל ליתרון הראשון. בתוספת הזמן, בדקה ה- 93 מוניר חוג'ידראת הבקיע את השער השני וסגר את הבסטה. רז משולם רושם הפסד ביתי ומקווה לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא.

שחקני שתי הקבוצות רגע לפני שריקת הפתיחה (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

הפועל בני פרדיס – איחוד בני באקה 4-1

שחקני בני באקה רושמים ניצחון חוץ סופר חשוב שמעניק להם שלוש נקודות יקרות. לאחר מחצית ראשונה ללא שערים, מוחמד מסארווה פתח את הסכר בדקה ה- 55 והעניק יתרון ראשון לאורחים. תומר שריקי הבקיע את השער השני, וליד צידאוי את השלישי ובאסל קעדאן את הרביעי. בשורות בני פרדיס, עוביידה טאהא הבקיע את השער המצמק, אך זה לא הספיק הפעם.

 

עירוני סנדרלה גלבוע – צעירי אום אל פאחם 2-0

 

מכבי אחי איכסל – איחוד בני כפר קרע 0-0

 

בית"ר חיפה -  מכבי אחווה פרדיס 0-0

שחקני טירת הכרמל - חוגגים ניצחון חשוב מאוד (צילום: דוברות הפועל טירת הכרמל)

הוסף תגובה
תגובות