סיכום מחזור 23: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' צפון ב' רושמים עוד מחזור פנטסטי. נווה שאנן מנצחת את בני פרדיס, גלבוע גונבים ניצחון בכפר קרע ובני מוסמוס ממשיכה לנצח. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 19-02-2023
  • 11:22

מכבי נווה שאנן – הפועל בני פרדיס 0-2

נווה שאנן חוזרים לנצח ובגדול. שחקניו של איימן חלאילה רושמים ניצחון עד בני פרדיס ומחזירים את המורל בקבוצה. נועם בראון כבש את השער הראשון בדקה ה- 60 ועומר ידידה כבש את השער השני עשרים דקות לאחר מכן.

 

איחוד בני כפר קרע – עירוני סנדרלה גלבוע 3-2

שחקני גלבוע מראים אופי ורושמים ניצחון עם שער בתוספת הזמן שעוזר להם לברוח מעט מהאזור המסוכן בתחתית הטבלה. בכפר קרע שחקניו של רפי בוסקילה רושמים הפסד ביתי ומתחילים לאבד גובה בטבלה. בשורות כפר קרע הבקיעו מוחמד עקל ואסף אטיאס. בגלבוע אלה היו סולטן זועבי וצמד של מיזר זועבי.

שחקני גלבוע - חוגגים ניצחון נהדר (צילום: דוברות עירוני סנדרלה גלבוע)

 

הפועל בני ערערה – הפועל בני מוסמוס 2-1

שחקניו של נסים אגרביה רושמים ניצחון נוסף שמעניק להם את שלושת הנקודות. כבר לאחר 31 דקות של כדורגל, מחמוד תלס כבש את השער הראשון מהנקודה הלבנה. סמוך להפסקת המחצית אמיר מחאג'נה השווה, אך שער של מוחמד כבהה במחצית השנייה הביא לאורחים את הניצחון.

 

איחוד בני באקה – הפועל טירת הכרמל 4-1

שחקני טירת הכרמל הגיעו למשחק בבאקה עם הצהרה של להיות או לחדול והם עשו זאת בענק. 4 שערים כבשו האורחים לרשת המקומית ושער אחת מצמק של בני באקה השאיר טעם טוב בפה. בטירת הכרמל רוצים להמשיך במומנטום הזה גם במחזור הבא בשביל להצליח לשרוד בליגה גם בשנה הבאה.

שחקני טירת הכרמל - חוגגים ובצדק (צילום: דוברות הפועל טירת הכרמל)

 

צעירי אום אל פאחם – הפועל בית שאן 0-3

עם צאת השבת שחקני אום אל פאחם החזקים אירחו את שחקני בית שאן שנמצאים בתקופה לא הכי יציבה בעונה. שחקניו של פאהד חסון יודעים את העבודה ועם שלושה שערים הם שומרים על הבית, לוקחים שלוש נקודות ולא מחלקים מתנות. שחקני בית שאן מתקדמים ומקווים להביא נקודות במחזור הבא.

 

מ.ס. טירת הכרמל – בית"ר חיפה 0-0

 

מכבי אחווה פרדיס – מ.ס. פרדס חנה כרכור 0-0

שחקני נווה שאנן - חוגגים ניצחון חשוב מאוד (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן)

הוסף תגובה
תגובות