סיכום מחזור 22: ליגה ב' צפון ב'

ליגה ב' צפון ב' הראתה לנו השבוע מחזור מהסרטים. בית שאן רושמים ניצחון נגד כפר קרע החזקים, נווה שאנן לא מצליחים לנצח את טירת הכרמל ובני מוסמוס לא מתקשים נגד בני באקה. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 12-02-2023
  • 10:21

הפועל בית שאן -  איחוד בני כפר קרע 1-2

בית שאן חוגגים ניצחון ביתי על אחת הקבוצות החזקות בליגה. שחקניו של רז משולם רושמים ניצחון מצמד שערים של לואיס זומה. אצל האורחים מכפר קרע, שחר שגיב הבקיע את השער המצמק, אך זה לא הספיק בשביל שחקניו של רפי בוסקילה כדי להביא נקודות.

 

לואיס זומה - יודע את העבודה (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

מ.ס. פרדס חנה כרכור – הפועל בני פרדיס 3-2

שחקני פרדיס רושמים ניצחון חוץ חשוב ולא מרחמים על שחקני פרדס חנה. מחמוד זירעיני כבש את השער הראשון, כרם כבהא את השער השני ומחמוד עבאס את השער השלישי. בשורות הקבוצה המארחת, לירן עזרן ואלירן קוצינר צימקו את התוצאה, אך זה לא הספיק בשביל לקחת פה נקודות השבוע.

 

מכבי אחווה פרדיס – מ.ס. טירת הכרמל 2-1

שחקניו של מאור סיסו מטירת הכרמל רושמים ניצחון חוץ שמביא להם נקודות יקרות. גל חסאן העלה את המארחים ראשונים ליתרון לאחר 24 דקות של כדורגל. שלוש דקות לאחר מכן המארחים צימקו עם שער של אמיר טמניה, אך שער של איתן אדרי 13 דקות לאחר מכן העניק את היתרון לאורחים, שממנו המארחים לא הצליחו לחזור.

 

הפועל בני מוסמוס – איחוד בני באקה 0-2

שחקניו של נסים אגרביה רושמים ניצחון נוסף בדרך הנכונה לעבר השגת מטרות הקבוצה. לקראת סיום המשחק כשהתוצאה הייתה 0-0 היה נראה שבני באקה הצליחו להתיש את המארחים, אך שער של מחמוד אגרביה בדקה ה- 88 ושער נוסף של אמין מחאג'נה עמוק בתוספת הזמן הביאו לקבוצתם את הנקודות היקרות.

אגרביה - מאמן ענק (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

מכבי אחי איכסל – הפועל בני ערערה 0-3

במשחק חד צדדי שחקני איכסל לוקחים נקודות יקרות שנותנות אוויר לנשימה בקבוצה. צמד שערים של פאדי זיאדה, כשהשער הראשון מגיע לאחר תשע דקות של כדורגל והשני 7 דקות להפסקת המחצית פתחו טוב את המשחק. לקראת סיום המשחק, בתוספת הזמן, עבד אלחכים שהואן הבקיע את השער השלישי וסגר את הסיפור.

 

הפועל טירת הכרמל – מכבי נווה שאנן 1-1

 

בית"ר חיפה – צעירי אום אל פאחם 0-0

 

שחקני בני מוסמוס - לא באים לחלק מתנות (צילום: דוברות בני מוסמוס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פרדיס של הפועל בלב (שפיים 12-02-2023, 12:13)
    שיחזירו את המשחקים שפרדיס הפסידו טכני חבל שכך מתנהל הכדורגל הישראלי תוצאות צריכות להיות על כר הדשא לא בבית הדין ואחרים שלא שווים ייקחו נקודות בחינם תעלו את הנושא באתר ותודה לכם