סיכום מחזור 22: ליגה ב' צפון א'

ליגה ב' צפון א' הראתה לנו השבוע מחזור מהסרטים. בני ממב"ע רושמים ניצחון חוץ בשעב, בית"ר נהריה נותנים רביעייה לעראבה ויפיע חוזרים לנצח. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 12-02-2023
  • 08:57

מכבי אחווה שעב – מ.ס. בני ממב"ע 2-0

שחקני צפון הגולן רושמים ניצחון חוץ נהדר. לאחר שבוע עם מזג אוויר קשה מאוד בגולן שלא בטוח שהצליחו לקיים שם בכלל אימונים השחקנים שמחים להביא הבייתה שלוש נקודות חשובות. ווג'די קיש הבקיע את השער הראשון ותאיר עמאשה את השער השני. בשעב, ינסו להשיג נקודות במחזור הבא..

 

מ.כ. צעירי טמרה – מ.כ. שפרעם 2-2

במשחק בין שתי קבוצות חזקות מאוד בליגה אין הכרעה וכל קבוצה לוקחת הבייתה נקודה. בשורות טמרה אחמד אעמר ועיסא חלף הבקיעו את השערים. אצל האורחים משפרעם אלה היו עלי חמודה ועסאם עטארייה.

 

אחי עכו – מ.ס. קריית ים 5-1

שחקניו של אורן פלאש מקריית ים לא מתקשים נגד שחקני עכו ורושמים ניצחון ענק עם חמישה שערים לרשת של מקסים פסטר. איתי מגל נשאר חם וכובש גם השבוע צמד ובנוסף אליו שערים של ערן לוי, מריק שמחייב ונבו מזרחי עשו את העבודה. סלים ואקד צימק את התוצאה עם שער בדקה ה- 45.

 

בית"ר נהריה – הפועל עירוני עראבה 1-4

שחקניו של אייל הלטמן חמים.. כמו תפוח אדומה לוהט מהמדורה. ניצחון ענק של קבוצת הגברים מנהריה שומרים על הבית ומביאים שלוש נקודות יקרות מפז. צמד שערים של אור מלכה וצמד נוסף של נאואן חופה עשו את העבודה. בעראבה, אמיר בדראן ניסה לשמור על קבוצתו עם שער מצמק, אך זה לא הספיק בשביל להביא נקודות השבוע.

שחקני נהריה - בדרך הנכונה (צילום: פרטי)

 

הפועל בני בענה – הפועל עירוני כרמיאל 2-3

שחקניו של רושדי סובח שומרים על הבית ורושמים ניצחון גדול נגד כרמיאל, אחת מהקבוצות החזקות בליגה. על הנייר זה היה נראה שהולך להיות פה ניצחון חוץ גדול, אך משחק חכם וטקטי של המארחים השאיר את הנקודות בבית.

 

מכבי עירוני יפיע – מ.ס. רובי שפירא 1-2

שחקני יפיע חוזרים לנצח – ובגדול. שחקניו של רמי אבולעילה חוזרים למסלול הניצחונות כשהם מצחליחים לקחת נקודות מרובי שפירא שבתקופה טובה לאחרונה. פארס מרג'יה מבקיע צמד וברובי שפירא עמי גילברט מצמד עם שער מהנקודה הלבנה.

נביל סרחאן קפטן הקבוצה והמאמן רמי אבולעילה - חוגגים (צילום: דוברת מכבי עירוני יפיע)

 

מכבי בני ג'דידה מכר – אחווה כפר מנדא 0-0

 

עירוני בני כאבול – הפועל עירוני צפת 1-2

שחקני בני ממב"ע - חוזרים לנצח (צילום: דוברות בני ממב"ע)

הוסף תגובה
תגובות