סיכום מחזור 21: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' צפון ב' מסיימים מחזור חורפי עם משחקים נהדרים. טירת הכרמל לא מרחמים על פרדס חנה כרכור, כפר קרע מנצחים את בית"ר חיפה ובני מוסמוס לא התקשו נגד נווה שאנן. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 05-02-2023
  • 09:05

מ.ס. טירת הכרמל – מ.ס. פרדס חנה כרכור 1-3

שחקני טירת הכרמל לא התקשו להוסיף ניצחון נוסף לרזומה, כשאירחו את שחקני פרדס חנה כרכור. על הנייר, המארחים רמה אחת מעל ובפועל הבדל הרמות בא לידי ביטוי. בצד המארחים חסיב אבו רוקון הבקיע צמד (השער הראשון בפנדל) וגל חסאן הוסיף שער משלו. בפרדס חנה אביב זדה הבקיע שער מצמק, אך זה לא הספיק בשביל להביא נקודות.

 

מכבי נווה שאנן – הפועל בני מוסמוס 3-1

שחקניו של נסים אגרביה רושמים ניצחון חוץ סופר חשוב שמעניק להם שלוש נקודות חשובות. לפני המשחק המאמן האורח יצא בהצהרות שחשוב לבוא מוכנים ובמבחן התוצאה שחקניו אכן עשו זאת. המארחים מנווה שאנן עשו הכל בשביל להישאר בתמונה, אך הבדל הרמות בין הקבוצות בא לידי ביטוי.

 

שחקני בני מוסמוס - באו לעבוד (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

הפועל בני פרדיס – הפועל טירת הכרמל 0-1

שחקני טירת הכרמל ממשיכים לצלול בטבלה והמארחים מפרדיס ניצלו זאת ובענק. שער בודד במשחק היישר מהכוכב מחמוד זירעיני הביאו למארחים שלוש נקודות יקרות וניצחון שנותן הרבה אוויר.

 

איחוד בני כפר קרע – בית"ר חיפה 0-4

המאמן רפי בוסקילה פותח את הקדנציה בכפר קרע ברגל ימין עם ניצחון גדול על האורחים מחיפה. שחקניו של אורן זילכה מחיפה עשו הכל בשביל להישאר במשחק, אך המארחים לא באו להעביר את הזמן. שחר שגיב הבקיע את השער הראשון, מחמוד יוסף את השני, אור אליהו את השלישי ומוחמד עקל את הרביעי.

 

רפי בוסקילה - התחיל ברגל ימין (צילום: מאור אלקסלסי)

 

הפועל בני ערערה – עירוני סנדרלה גלבוע 1-2

 

איחוד בני באקה – מכבי אחי איכסל 4-0

שחקני כפר קרע - ממשיכים בקו החיובי (צילום: דוברות כפר קרע)

הוסף תגובה
תגובות