סיכום מחזור 21: ליגה ב' צפון א'

בליגה ב' צפון א' מסיימים מחזור חורפי עם משחקים נהדרים. רובי שפירא לוקחים לכאבול נקודה חשובה, בני ג'דידה מתפוצצים על שפרעם עם שישה שערים ובני ממב"ע מחכים למשחק השלמה נגד יפיע. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 05-02-2023
  • 08:16

מ.ס. רובי שפירא – עירוני בני כאבול 1-1

שחקני רובי שפירא לוקחים נקודה חשובה ועולים למקום ה- 14 שרק הפרש שערים מפריע להם להיות במקום ה- 13. הקבוצה שכבר היה נדמה שסיימה את העונה מתעוררת ומתחילה לתת פייט רציני לכל מי שעומד מולה. האורחים מכאבול עלו ראשונים ליתרון משער של מוחמד אבוריא בדקה ה- 43. בדקה ה- 70, ניסים זאואי השווה את התוצאה ושמר בבית נקודה סופר חשובה.

 

מ.כ. שפרעם – מכבי בני ג'דידה מכר 6-4

איזה משחק היה לנו במגרש הסינטטי בשפרעם. לאחר מותחן ומשחק הפכפך האורחים מג'דידה לוקחים לשפרעם שלוש נקודות במשחק עם המון אופי ונחישות. המארחים עלו ליתרון ראשונים בכל פעם והאורחים חזרו, אך ב 20 דקות האחרונות של המשחק כנראה שנגמר לשחקניו של חוסיין עליאן האוויר.

 

שחקני בני ג'דידה - יודעים את העבודה (צילום: דוברות בני ג'דידה)

 

מ.ס. קריית ים – מ.כ. צעירי טמרה 0-2

במשחק צמוד ומותח בין שתי הקבוצות החזקות בליגה,עם אווירה מחשמלת ו 500 (!) אוהדים ביציע, המארחים מראים אופי ונחישות ולוקחים שלוש נקודות יקרות. איתי מגל הבקיע צמד שערים, הראשון בדקה ה- 87 והשני עמוק בתוספת הזמן. אורן פלאש יכול להתכונן למשחק הבא ומוסא דיאב יכול להיות גאה בשחקניו.

 

איתי מגל - כיכב עם שני שערים סופר חשובים (צילום: עדי דטליס)

 

מ.ס. בני ממב"ע – מכבי עירוני יפיע (הופסק בתוצאה 1:0 ליפיע עקב תנאי מזג האוויר).

בין בני ממב"ע ליפיע המשחק הופסק באמצע בעקבות מזג אוויר סוער שלא אפשר את קיום המשחק, לפי החלטת צוות השיפוט. כשהמשחק הופסק, המארחים היו ביתרון 1-0 משער של נא'אל אבו עוואד.

 

שתי הקבוצות בתחילת המשחק (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

הפועל עירוני כרמיאל – בית"ר נהריה 0-0

לאחר מותחן במוצאי השבת כרמיאל ונהריה נפרדו ללא שערים כלל. בכרמיאל הפסידו פה שתי נקודות חשובות במלחמה בצמרת לצידן של צעירי טמרה וקריית ים, אך בצד השני של המגרש, שחקניו של אייל הלטמן שמחים שהצליחו להוציא נקודה מאחת הקבוצות החזקות בליגה.

 

 

הפועל עירוני צפת – הפועל בני בענה 0-0

 

אחווה כפר מנדא – מכבי אחווה שעב 0-3

 

 

החגיגות בקריית ים (צילום: עדי דטליס)

הוסף תגובה
תגובות