מכבי נווה שאנן אלדד מארחת את הפועל בני מוסמוס

בליגה ב' צפון ב' מתכוננים למשחק קשוח ומרתק בין נווה שאנן לבני מוסמוס מצמרת הטבלה. שחקני נווה שאנן מגיעים לאחר הפסד, אך בתקופה טובה עם רצף ניצחונות ושחקני בני מוסמוס רוצים להמשיך את המומנטום ולשמור על מעמדם בצמרת. מי ייקח פה את הנקודות?

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 01-02-2023
  • 11:01

ביום שישי מצפה לנו משחק מרתק במגרש אבי רן שבחיפה. שחקניו של איימן חלאיילה יארחו את שחקני מוסמוס החזקים למשחק שבו כל קבוצה רוצה את הנקודות. המארחים בתקופה טובה וירצו לחזור למסלול הניצחונות והאורחים ירצו להמשיך לככב במקום הראשון. לקראת המפגש בין הקבוצות שאלנו לגבי ההכנה למשחק..

 

משחק קשה מול קבוצה שבתקופה טובה, מרגישים מוכנים ?

 

נסים אגרביה, מאמן בני מוסמוס: "אני חושב שכל משחק בליגה שלנו העונה הוא סופר קשה, אין משחקים קלים וקבוצות התחזקו בפגרה, כך שהכל השתנה מתחילת העונה".

 

נועם בראון, קפטן נווה שאנן: "נכון, יש לנו משחק לא פשוט נגד קבוצה מצויינת שלא סתם נמצאת במקום שהיא נמצאת, אבל אנחנו בחודש טוב ורוצים להמשיך ולהתקדם בגרף העלייה שלנו".

 

נסים אגרביה - מתכונן טוב לכל משחק (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

האם יהיו הכנות מיוחדות לקראת המשחק ?

 

אגרביה: "ננסה להתכונן הכי טוב בעולם למשחק ונבוא מוכנים. בעזרת השם ניקח שם את הנקודות".

 

בראון: "בכל משחק איימן המאמן והצוות המקצועי מכינים לנו ניתוח מלא על הקבוצה היריבה וכך קורה גם הפעם. לכן, אנחנו לומדים אותם באימונים ונעשה כל מה שאנחנו יכולים בכדי להגיע מוכנים למשחק".

 

נועם בראון (מימין) - הוא וחבריו לקבוצה יעשו הכל בשביל להגיע מוכנים (צילום: דוברות נווה שאנן)

 

 

מה המפתחות לניצחו ן?

 

בראון: "אנחנו מאמינים בעצמנו ובטוחים שאם נעבוד קשה נקבל את הברכה שלנו מלמעלה ובעזרת השם נמשיך את מגמת העלייה שבה אנחנו נמצאים".

 

אגרביה: "אנחנו חייבים לתת מאה אחוז יכולת והשקעה על מנת לנצח".

 

בני מוסמוס - יצליחו לקחת נקודות ולהישאר במקום הראשון? (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

שחקני נווה שאנן יחגגו ניצחון על מוליכת הטבלה ? (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן)

הוסף תגובה
תגובות