מתכוננים למפגש הענקיות בליגה ב' צפון

בליגה ב' צפון א' מתכוננים למפגש צמרת בין מ.ס. קריית ים לצעירי טמרה. מעניין יהיה לראות איזה קבוצה תגיע מוכנה ותיקח את הנקודות. אורן פלאש: "אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה." מוסא דיאב: "נבוא ונשחק את הכדורגל שלנו".

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 01-02-2023
  • 08:14

ביום שישי מתכונן מזג אוויר חורפי, אך במגרש הכדורגל בקריית ים הולך להיות חם. מ.ס. קריית ים, מוליכת הטבלה תארח את צעירי טמרה מהמקום השלישי. משחק בין שתי קבוצות מהחזקות בליגה שרוצות את הנקודות. שאלנו קצת את המאמנים לגבי ההכנה למשחק.

 

משחק קשה מול קבוצה מאומנת, מרגישים שהקבוצות מוכנות ?

 

אורן פלאש: "משחק קשה אצלנו בבית נגד טמרה, קבוצה טובה שנמצאת במקום השלישי. אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה כמו לכל משחק".

 

מוסא דיאב: "משחק קשה נגד הקבוצה הכי טובה בליגה - עם ההגנה הכי טובה וההתקפה המפלצת שיש להם. אנחנו נתכונן טוב כמו שעושים לפני כל משחק - לא משנה נגד מי אנחנו משחקים. אנחנו נבוא לשחק את הכדורגל שלנו. הבעיה שלנו שכבר חודשיים אנחנו מתאמנים על מגרש קטן ( קטרגל ) וזה מאוד פגע בקבוצה ובתוצאות בחודשיים האחרונים".

אורן פלאש - מכין את קבוצתו בצורה הטובה ביותר (צילום: עדי דטליס)

 

האם הולכים להיות שינויים במערכי הקבוצות ?

 

אורן פלאש: "יש לנו קבוצה חזקה עם שחקנים מצוינים שנמצאת בכושר מצוין, נגיע לשחק כמו בכל משחק לא משנה מי הקבוצה שמשחקת  נגדנו".

 

מוסא דיאב: "כל מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב לשחק התקפי ( ממוצע 2.8 גולים למשחק ) ואני לא משנה את הסגנון שלי. שהקבוצות האחרות יעשו את ההתאמות שהם צריכים. אני אמשיך בדרך שלי וננסה להוציא נקודות ולעשות מה שקבוצות אחרות לא עשו מתחילת השנה".

מוסא דיאב - הולך לשחק התקפי (צילום: פרטי)

 

מה המפתחות לניצחון ?

אורן פלאש:  "משחק צמרת אצלנו בבית בקרית ים, תהיה אוירה טובה עם הרבה קהל. סוג המשחקים שכל שחקן מחכה לו.לא צריך לדבר יותר מידי".

 

מוסא דיאב: "אנחנו נתכונן טוב למשחק הזה - זה חשוב לנו לשמור על הסיכוי להעפיל לפליאוף העליון. קרית ים כבר השיגה את המטרה שלה והיא תעלה ליגה בהפרש נקודות משמעותי - אני יאחל להם בהצלחה רק אחרי המשחק נגדנו. אנחנו נעשה הכל בשביל להוציא נקודות. זה לא קל - אבל זה אפשרי.

יש לי שחקנים גברים שיכולים לנצח כל קבוצה עם הלב שיש להם. אני יחסר שני שחקני הרכב משמעותיים בקבוצה - אבל מאמין בכל מי שישחק במקומם שיתן את הכל ולא יורגש החיסרון שלהם . ומקווה שבסוף המשחק נצא עם נקודות".

קריית ים - יצליחו לנצח את צעירי טמרה? (צילום: עדי דטליס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. .מסיפורי טמרה (חקו 02-02-2023, 07:22)
    טמרה רק לא לריב אחרי שתקבלו 4 כמו בכרמיאל אפילו הקהל שלכם רבים בניהם מקווה שתקבל בראש בעצם בטוח