סיכום מחזור 20: ליגה ב' צפון א'

המחזור ה-20 בליגה ב' צפון א' הגיע ואיתו משחקים נהדרים. שעב מצליחים לנצח את שפרעם, כרמיאל גונבים מעכו נקודות חשובות ונהריה לא מרחמים על צפת. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 29-01-2023
  • 08:24

מכבי אחווה שעב – מ.כ. שפרעם 0-1

במשחק עם לא המון מהלכים הייתה תחושה שכל קבוצה תיקח נקודה ותתקדם לקראת המחזור הבא, אך שער של אמיר בדראן בדקה ה-83 הביא למארחים את הניצחון. עבור שעב זה היה ניצחון חשוב מאוד והם מקווים לשמור על המומנטום להמשך.

 

אחי עכו – הפועל עירוני כרמיאל 2-1

במשחק הפכפך בין שתי קבוצות מהחזקות בליגה, אליהו דרעי ורגל הזהב מעניקים לליאור דה כלבו וקבוצתו שלוש נקודות חשובות להמשך המאבק על צמרת הליגה. שחף ספיר כבש את השער הראשון למארחים מכרמיאל בדקה ה-17. ויאם מוסא מעכו השווה בתחילת המחצית השנייה ועמוק בתוספת הזמן, בדקה ה- 95 אליהו דרעי הגדול מבקיע את שער הניצחון ומעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות.

 

ספיר ודרעי - הכובשים של כרמיאל (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

צעירי טמרה – הפועל עראבה 1-4

שחקני טמרה שומרים על הבית ורושמים ניצחון חשוב נגד האורחים מערבה. צמד שערים של אחמד דיאב עם עוד שניים של מוחמד סובח ואחמד עאמר העניקו למארחים את הניצחון. בשורות עראבה סלים נעאמנה הבקיע את השער המצמק, אך זה לא הספיק הפעם בשביל לקחת מהמשחק הזה נקודות.

 

בית"ר נהריה – הפועל עירוני צפת 1-3

שחקניו של אייל הלטמן רושמים ניצחון ביתי חשוב ולא מרחמים על שחקני צפת שרושמים הפסד נוסף לרזומה. האורחים מצפת עלו ראשונים ליתרון מבעיטת פנדל מדויקת של בן שמואלי, אך צמד שערים של קובי אלפסי ושער של אור מלכה בתוספת הזמן שמרו את הנקודות בנהריה.

 

אור מלכה - לא עוצר בעצור (צילום: מיכה פישנזון)

 

עירוני בני כאבול – הפועל בני בענה 3-0

שחקניו של רושדי סובח לוקחים למארחים מכאבול שלוש נקודות סופר יקרות במחזור ה-20. פנדל מדויק של מקסים תיתי ושערים של יוסף נעים וריאד קדורה מעניקים לשחקני בענה את הנקודות. בכאבול מאוכזבים מהתוצאה ומתכוננים לקראת המשחק הבא.

 

מ.ס. רובי שפירא – מ.ס. בני ממב"ע  2-3

 

מכבי עירוני יפיע – אחווה כפר מנדא 1-0

 

מכבי בני ג'דידה מכר – מ.ס. קריית ים 0-0

 

 

שחקני כרמיאל - חוגגים ניצחון נוסף (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

הוסף תגובה
תגובות