"חוץ מקריית ים וכרמיאל אנחנו מצליחים להתמודד עם כל הקבוצות"

כך אמר מהראן אבו ריא, עמוד התווך של הפועל בני בענה שמככבת השנה בליגה ב' צפון א'. קבוצתו של רושדי סובח מוצאת את עצמה במקום הרביעי עם חמישה הפסדים בכלל לאחר 19 מחזורים ויש אופטימיות לגבי ההמשך. אבו ריא: "אני מקווה שנהיה בפליאוף כי אנחנו מביאים תוצאות טובות".

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 25-01-2023
  • 08:06

משהו טוב קורה השנה בהפועל בני בענה. הקבוצה הצנועה עובדת קשה ומתקדמת יפה מאוד והטבלה לא משקרת. לאחר 19 מחזורים הקבוצה במקום הרביעי והמכובד עם 12 ניצחונות. עצרנו לשאול את מהראן אבו ריא, השחקן הוותיק והמנוסה כמה שאלות על סוד הקסם בקבוצה...

 

מהראן, אתם רושמים יופי של ניצחונות. מה סוד הקסם בקבוצה ?

 

"סוד ההצלחה של הקבוצה הוא ההנהלה. יש לנו הנהלה טובה שעובדת כל הזמן בשביל השחקנים, לדאוג שלא יחסר כלום. ההנהלה החתימה מאמן מצוין – רושדי סובח. בנאדם טוב שמבין המון כדורגל. יש שחקנים טובים ומנוסים לצד שחקני הבית הצעירים ויש חיבור טוב. יש שקט והתוצאות באות בעצמן".

 

איך האווירה בחדר ההלבשה ?

 

"האווירה מאוד כיפית, יש חיבור טוב בין השחקנים. אוהבים אחד את השני ועובדים אחד בשביל השני. קבוצה ללא אגו וזה מקרין על האווירה הטובה".

 

איך החיבור עם רושדי, מאמן הקבוצה ?

 

"חיבור מצוין, זה חלק לא קטן מסוד ההצלחה. הביאו לנו מאמן שמבין מאוד כדורגל, בנאדם טוב וזה נותן לך הרבה שקט בניהול חדר ההלבשה. זה מה שבאמת מביא את התוצאות, בחירת המאמן והחיבור שלו לקבוצה".

 

רושדי סובח - מוערך ע"י שחקניו (צילום: מועדון הכדורגל בני סכנין)

 

לדעתך יש לכם קבוצה מספיק טובה כדי להיכנס לפלייאוף ?

 

"כמובן שיש. אמנם פאדי זיאדי, החלוץ המוביל שלנו עזב, אך יש לנו קבוצה מספיק טובה. אני מקווה בעזרת השם שנהיה בפליאוף, כי אנחנו ממשיכים לעבוד קשה ולהביא תוצאות. חוץ מקריית ים וכרמיאל אנחנו מצליחים להתמודד עם כל קבוצה".

אבו ריא - מרוצה ממצב קבוצתו (צילום: דוברות בני בענה)

הוסף תגובה
תגובות