סיכום מחזור 19: ליגה ב' צפון א'

איזה מחזור היה לנו בליגה ב' צפון א', המון משחקים תהפוכות ומשחקים מרגשים. כרמיאל ניצחו את צעירי טמרה, שפרעם ניצחו את יפיע וג'דידה חזרו למסלול הניצחונות. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 22-01-2023
  • 07:32

הפועל עירוני כרמיאל – מ.כ. צעירי טמרה 2-4

במשחק הפכפך בין כרמיאל לטמרה, לאחר 90 דקות של כדורגל ידיהם של שחקני כרמיאל היו על העליונה והם רושמים ניצחון ביתי חשוב מאוד להמשך הדרך. שחקניו של ליאור דה כלבו באו מאוד מוכנים למשחק, הצליחו פעמיים לחזור מפיגור ולדעת להפוך את התוצאה. בשורות טמרה המבקיעים היו מוחמד עואד ואחמד דיאב. בשורות כרמיאל אלה היו אליהו דרעי, ליעד אלמליח אופק מלול ושחר ספיר.

 

שחף ספיר - ממשיך לכבוש (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

מ.כ. שפרעם – מכבי עירוני יפיע 1-4

במשחק הפכפך נוסף שהיו לנו המחזור, שחקני שפרעם מצליחים לחזור מפיגור ולקחת ליפיע שלוש נקודות. לאחר 22 דקות של כדורגל האורחים מיפיע עלו ליתרון משער של פארס מרג'יה, אך שערים של רואי פלדשטיין, עלי חמודה, מוחמצד זידאן ועאהד עזאם במחצית השנייה הפכו את התוצאה.

 

הפועל עירוני עראבה – מכבי בני ג'דידה מכר 4-2

שחקני בני ג'דידה מכר חוזרים למסלול הניצחונות ובענק עם ניצחון חוץ מדהים בעראבה נגד הקבוצה המקומית. לאחר 20 דקות של משחק המארחים היו ביתרון 2-0,  אך האורחים מג'דידה לא באו לחלק מתנות וארבעה שערים של עבד הואש, מוחמד עשאן ומוחמד שימה הביאו לאורחים את שלושת הנקודות עם ניצחון ענק.

שחקני בני ג'דידה מכר - חוזרים לעניינים (צילום: דוברות בני ג'דידה)

 

הפועל בני בענה – בית"ר נהריה 0-2

שחקני נהריה הגיעו לאחר כמה ניצחונות וקיוו להמשיך את המומנטום החיובי, אך לשחקניו של רושדי סובח היו תכניות אחרות לחלוטין. לאחר 47 דקות של כדורגל חליל בשאר כבש את השער הראשון למארחים. רבע שעה לאחר מכן יוסף נעים כבש את השער השני וסגר את הבסטה. אייל הלטמן ושחקניו ינסו לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא.

 

הפועל עירוני צפת -אחי עכו 3-2

שחקניו של משה ריי מעיר הצדיקים באו מוכנים למשחק וקיוו לקחת שלוש נקודות, אך הפעם זה לא קרה. שחקניו של מהדי וואקד מעכו באו מוכנים וניצחו את המשחק לאחר כמה משחקים שבהם פספסו נקודות חשובות. בשורות צפת חננאל אברהם הבקיע צמד ובשורות עכו המבקיעים היו מואיד מנמסור, מחמוד פואז ומוחמד מוסלמני.

 

אחווה כפר מנדא – מ.ס. רובי שפירא 2-1

 

מ.ס. קריית ים – מכבי אחווה שעב 0-7

 

מ.ס. בני ממב"ע – עירוני בני כאבול 1-1

שחקני כרמיאל - חוגגים ניצחון נוסף (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

הוסף תגובה
תגובות