רובי חיפה מציגה: הישרדות - 2023

הקבוצה שרבים סימנו כיורדת לליגה ג' חוזרת לליגה בניצחון בסופ"ש 2:1 על אחווה כפר מנדא. לראשונה העונה, רובי שפירא חיפה עולה מעל לקו האדום.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 23-01-2023
  • 08:37

קבוצת הפועל רובי שפירא חיפה התחילה את העונה רע מאוד, לא היה כסף, לא היה ידוע אם המועדון בכלל ימשיך להתקיים. אבל אז הגיעה חבורה של אנשים, אוהדי הפועל חיפה שהחליטו לקחת את העתיד עליהם. ההתחלה הייתה מאוד קשה, מעונה שעברה נשארו רק שחקני נוער .ליגה ב' ליגה קשוחה מאוד ובכל שבת הקבוצה ספגה הפסד אחרי הפסד, תבוסה אחרי תבוסה. עד שהחבר'ה אמרו די !


הם פנו לאנשים אדומים בעברם שיצטרפו למערכת ויעזרו . לצוות המקצועי בראשות המאמן לירן מזרחי צורף שחקן העבר של הפועל חיפה אילן טל , אילן מאמן השנה את קבוצת הותיקים של הפועל חיפה "רובי" והוביל אותם לזכייה באליפות המדינה. כסף לא היה ולכן אילן פנה לשחקנים שונים שיסכימו להצטרף בכדי לעזור לקבוצה לשרוד. הצטרפו : עמי גילברט , גבריאל כהן , אור אטיאס, צח טופורק , ספיר זרואל , שגיא סבג , אמין עומר ועוד .

 

שחקני הפועל רובי שפירא חיפה. צילום: יח"צ


זה התחיל טוב וכבר במשחק הראשון הרגישו את הרוח החדשה כאשר האדומים יצאו למשחק בצפת וחזרו עם ניצחון 2-3 , ניצחון ראשון העונה לאחר כמעט סיבוב שלם .זה המשיך ב-2 תוצאות  תיקו כאשר באחת מהם הקבוצה סופגת שער שיוויון בדקה ה- 96 ...... היה גם הפסד מינימלי של 1-2 למוליכת הטבלה מ.ס קרית ים  ועד למשחק אתמול בכפר מנדא בו נפגשו 2 הקבוצות לקרב ישיר על התחתית הבוערת ובסיומו החבורה באדום ניצחה 1-2 .
השמחה הייתה כפולה ומכופלת כאשר הגיעה התוצאה מקרית ים בה הפסידה קבוצת אחווה שעב, דבר שגרם לראשונה מתחילת העונה להפועל רובי להיפרד מהמקום האחרון ולטפס 2 מקומות למקום ה- 14.


בהפועל רובי יודעים שהמלאכה מרובה ויש עוד הרבה עבודה בכדי להציל את הקבוצה מירידה אבל כולם שם יודעים שכולם יתנו הכל בכדי שבסיום הליגה יחגגו את ההישארות המיוחלת

עידו ארפי ועמי גילברט כובשי השערים לרובי שפירא חיפה. צילום: דוברות הפועל רובי שפירא חיפה

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה לרובי (דין 25-01-2023, 08:18)
    כל הכבוד לכם. מחזיק לכם אצבעות