"אנחנו לא נופלים מאף יריבה"

כך אמר משה ריי, מאמן הפועל עירוני צפת מליגה ב' צפון. הקבוצה מעיר הצדיקים במקום שלא מתאים לה בטבלה, הפרש הנקודות לא גדול ותוך כמה ניצחונות אפשר להיות במקום הרבה יותר טוב. האם ביום שישי הם יאספו שלוש נקודות?

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 20-01-2023
  • 08:07

 

בהפועל עירוני צפת העונה התחילה בצורה לא טובה עם המון הפסדים. מהרגע שהמאמן משה ריי נעמד על הקווים הקבוצה מתייצבת וניתן לראות כדורגל אחר בקבוצה.

ביום שישי, שחקני צפת יארחו את אחי עכו וינסו להשיג שלוש נקודות יקרות.

 

משה, הקבוצה התייצבה?

"עוד לא התייצבנו. אנחנו עם ניצחון תיקו והפסד בתחילת הסיבוב השני. מבחינת היכולת יכול להגיד שכעת אנחנו מציגים כדורגל יותר טוב מהסיבוב הראשון ולא נופלים מאף יריבה. אנחנו נכנסנו לחודש וחצי קשים מאוד שביניהם נפגוש את כל צמרת הליגה, ואני מאמין ומקווה שהיכולת הזו תספיק כדי לקחת נקודות איפה שאפשר וצריך! "

 

איזה שינויים הצלחת להכניס בקבוצה?

"הצלחנו לשפר את העמידה על המגרש וקצב המשחק, ושחף מאמן הכושר שיפר באופן ניכר את רמת הכושר הגופני בקבוצה. אנחנו עדיין לא קרובים ל 100% מהפוטנציאל כאן."

שחקני צפת - שיפרו את הכושר הגופני (צילום יגאל שיש)

 

ביום שישי מארחים את עכו שבתקופה לא טובה, אפשר לגנוב ניצחון?

"אני לא חושב שהם בתקופה רעה. עכו מגיעה אלינו לאחר ניצחון מול בענה המצוינים ובטח רעבים לעוד כדי להבטיח פלייאוף. אנחנו מכינים את עצמנו למשחק קשה ופיזי אבל אני אופטימי וחושב אנחנו יכולים לנצח אותם גם בלי ״לגנוב״. "

צילום: מיקי כהן

הוסף תגובה
תגובות