סיכום מחזור 18: ליגה ב' צפון א'

בסופ"ש סופר חורפי, ליגה ב' צפון קיימה את מחזור 18 עם משחקים לא פחות מנהדרים. רובי שפירא כמעט רושמת ניצחון על שפרעם, צעירי טמרה לא מתקשים נגד צפת וממב"ע מככבים בביתם. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 15-01-2023
  • 07:40

מ.ס. רובי שפירא – מ.כ. שפרעם 1-1

רובי שפירא הגיעו במוכנות נהדרת למשחק נגד שפרעם ועשו הכל בשביל לקחת נקודות. לאחר 37 דקות של כדורגל הקבוצה המארחת עלתה ליתרון משער של אור אטיס וכבר ראתה את הניצחון בעיניים, אך שער של מוחמד כתאני בדקה ה- 92 הציל את קבוצתו וחילק את הנקודות בין הקבוצות.

 

מ.כ. צעירי טמרה – הפועל עירוני צפת 0-2

שחקני טמרה לא מתקשים נגד האורחים מהעיר הקדושה ומנצחים 0-2 בקלילות. בין שתי הקבוצות יש הבדל רמות משמעותי והוא בא לידי ביטוי גם במגרש. במחזור הבא, שחקני טמרה יתארחו בכרמיאל והאורחים מצפת יארחו את עכו.

 

מכבי עירוני יפיע – מ.ס. קריית ים 4-0

שחקניו של רמי אבולעילה מיפיע אירחו את שחקני קריית ים הבלתי מעורערים וקיוו לפחות להוציא נקודה, אבל לשחקניו של אורן פלאש היו תוכניות אחרות לחלוטין. איתי מגל כיכב כשכבש שלושער ומריק שמחייב הוסיף שער משלו. המארחים באמת עשו הכל בשביל להישאר בתמונה, אך ההבדל בין הקבוצות כה משמעותי שהתוצאה מדברת בעד עצמה.

שחקני קריית ים - היו ראשונים לכל כדור (צילום: עדי דטליס)

 

מכבי בני ג'דידה מכר – הפועל עירוני כרמיאל 1-1

במשחק בין שתי קבוצות מהחזקות בליגה הייתה חלוקת נקודות שווה, לאחר תיקו במשחק צמוד ומרתק. האורחים מכרמיאל עלו ראשונים ליתרון משער של אליהו דרעי בדקה ה- 53. המארחים מג'דידה השוו את התוצאה משער של מוחמד קדורה סמוך לשריקת הסיום, בדקה ה- 89 ומצליחים לשמור על הבית ולזכות בנקודה.

 

עירוני בני כאבול – בית"ר נהריה 3-1

שחקני נהריה חמים.. כמו תפוחי אדמה לוהטים מהמדורה! ניצחון ענק של שחקני נהריה 3-1 בכאבול שמעניק להם נקודות כה יקרות. מטירס ספיצר כבש את השער הראשון, אור מלכה את השער השני ושלהב ארגינטרו את השער השלישי. הקבוצה מתחילה להתאפס על עצמה ולהגיע למקום הראוי לה בטבלה. בכאבול השוו את התוצאה כשהיו בפיגור 1-0 משער של מוחמד אבוריא, אך זה לא הספיק בשביל לקחת נקודות מהמשחק.

 

אור מלכה - כובש שבוע אחרי שבוע (צילום: מיכה פישנזון)

 

מ.ס. בני ממב"ע – אחווה כפר מנדא 0-3

שחקני של ווג'די קיש חוזרים הבייתה ובגדול. לאחר סיבוב שלם שבו שחקני בני ממב"ע אירחו את המשחקים הביתיים במגרש הסינטטי בקריית שמונה עקב שיפוצים באיצטדיון בבוקעתא, חזרו השחקנים מצפון הגולן למגרשם הביתי שהביא להם לא מעט מזל. לאחר יתרון 2-0 בהפסקת המחצית משערים של נא’אל עוואד ונאג’י אבו ג’בל, אבו ג'בל הבקיע שער גם במחצית השנייה וסגר את הסיפור. בכפר מנדא המצב בטבלה לא מזהיר והם חייבים להשיג נקודות וכמה שיותר מהר.

 

מכבי אחווה שעב – הפועל עירוני עראבה 5-1

שחקני בני ממב"ע -שומרים על הבית (צילום: דוברות בני ממב"ע)

הוסף תגובה
תגובות