"שמח שהצלחנו להשאיר את שלוש הנקודות בבית"

כך אמר אור מלכה, כוכב בית"ר נהריה שכבש את שער הניצחון נגד אחי עכו בשישי הקרוב והביא לקבוצתו שלוש נקודות יקרות. אחת התכונות היפות אצל מלכה היא הצניעות: "אמנם אני חתום על השער, אך לא הבאתי את הנקודות בעצמי"

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 12-01-2023
  • 08:01

בית"ר נהריה בתקופה נהדרת לאחרונה יחסית לפתיחת העונה העגומה שעברה. מאז כניסתו של הלטמן לקבוצה יש ניצחונות, אווירה טובה ואפילו אור בקצה המנהרה.

 

במחזור האחרון, שחקני בית"ר נהריה ניצחו 1-0 קטן את שחקני אחי עכו החזקים ועל הניצחון חתום מבקיע השער היחידי במשחק - אור מלכה.

 

אור, יופי של ניצחון על עכו במחזור האחרון. איך האווירה בקבוצה ?

 

"האווירה בקבוצה לאחרונה מצוינת, האימונים בקצב מאוד תחרותי וגבוה וזה לדעתי המתכון להצלחה שלנו. ברגע שהקבוצה מתאמנת טוב, זה משקף גם ליכולת במשחק בסופו של דבר".

 

יש הרגשה של שינוי בקבוצה מהכניסה של אייל ?

 

"מאז הגעתו של אייל לקבוצה מרגישים שינוי. לקח לנו קצת זמן להסתגל לשיטה החדשה ולדרישות של המאמן, ועכשיו לאחר מספר משחקים ששיחקנו בשיטה של המאמן וכל שחקן הספיק להבין מה נדרש ממנו לבצע, אנחנו נראים טוב יותר והכי חשוב לנו כרגע זה לשמור על יציבות ולטפס קדימה".

 

במחזור האחרון הבאת בעצמך שלוש נקודות לקבוצה, איך ההרגשה ?

 

"הרגשה מדהימה, אבל לא הבאתי את הנקודות בעצמי. אני אולם חתום על השער, אבל כל הקבוצה עבדה אחד בשביל השני וחברים שלי נתנו את הלב ואני שמח מאוד על השער. לא אשקר,שמח שהצלחנו להשאיר את שלוש הנקודות בבית".

 

ביום שישי משחק לא פשוט בכאבול, מה המפתחות לניצחון ?

 

"משחק לא פשוט במגרש לא פשוט, אנחנו עושים הכנה טובה נבוא צנועים על מנת לעשות תוצאה טובה בעזרת השם. המפתח לניצחון כמובן זה שכל שחקן יגיע וילחם וייתן 100% על מנת להביא שלוש נקודות".

אור מלכה - הביא לקבוצתו שלוש נקודות יקרות צילום: מיכה פישנזון

הוסף תגובה
תגובות