סיכום מחזור 17: ליגה ב' צפון א'

מחזור 17 בליגה ב' צפון מאחורינו ואיתו המון משחקים מעולים! שחקני שפרעם מנצחים את בני ממב"ע בבית, נהריה חוגגים על חשבון עכו וכרמיאל דורסים את שעב. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 08-01-2023
  • 07:14

מ.כ. שפרעם – מ.ס. בני ממב"ע 2-5

שחקני שפרעם רושמים ניצחון ביתי עם שערים נהדרים על שחקניו של ווג'די קיש מצפון רמת הגולן. האורחים עשו כל מה שביכולתם, אך הבדלי הרמות באו לידי ביטוי. להפסקת המחצית המארחים ירדו ביתרון 0-4 שממנו לאורחים היה קשה מאוד לחזור, אך הם עשו הכל ונלחמו עד שריקת הסיום.

 

הפועל עירוני עראבה – מכבי עירוני יפיע 0-1

למשחק צמוד וקשה בין שתי קבוצות שנלחמות על נקודות בליגה הגיעו 22 שחקנים שזינקו על כל כדור. האורחים מיפיע באו בתקופה נהדרת, אך משחק הגנתי נהדר של המארחים ושער מרהיב של אמיר טרבייה השאירו בבית את הנקודות.

 

בית"ר נהריה – אחי עכו 0-1

שחקני נהריה מפתיעים את האורחים מעכו ורושמים ניצחון ביתי עם שלוש נקודות ששוות זהב. שחקניו של אייל הלטמן מנצחים בבית את שחקני עכו החזקים משער של אור מלכה בדקה ה- 32 שממנו, שחקניו של מהדי וואקד לא הצליחו לחזור. שחקני עכו ירימו את הראש ויחפשו את הניצחון במחזור הבא.

 

אייל הלטמן - מחזיר את נהריה לחיים (צילום: מיכה בריקמן)

 

מ.ס. קריית ים – מ.ס. רובי שפירא 1-3

שחקניו של אורן פלאש רושמים ניצחון נוסף לרזומה והפעם, נגד שחקני רובי שפירא מתחתית הטבלה. אין ספק שהאורחים עשו כל שביכולתם, אך הבדלי הרמות נגד הכוכבים של קריית ים באו לידי ביטוי במגרש. בשורות קריית ים מוטי אוחיון הבקיע את השער הראשון וארתור אלייניקוב הוסיף צמד שערים. ברובי שפירא ירין סויסה הבקיע את השער המצמק.

 

הפועל בני בענה – מ.כ. צעירי טמרה 1-1

במשחק צמוד ומרתק שתי קבוצות מהמאומנות בליגה נפרדות בתיקו כשכל קבוצה כובשת שער אחד בלבד. שחקני בענה המודרכים ע"י המאמן רושדי סובח שרושמים לאחרונה ניצחונות נהדרים נעצרו כשהם מארחים את שחקני טמרה החזקים ומאמנם מוסא דיאב האגדי. לשתי הקבוצות זה הסתיים בתחושת פספוס, אך אפשר להתכונן לקראת המחזור הבא.

 

הפועל עירוני כרמיאל – מכבי אחווה שעב 0-6

במשחק שסגר לנו את השבת שחקניו של ליאור דה כלבו מכרמיאל לא מתקשים ומנצחים את שחקני שעב בקלילות. לאחר 20 דקות של כדורגל נפרץ הסכר והשערים התחילו לזלוג לעבר הרשת של האורחים וזה קרה שש פעמים במשחק. אין ספק שכרמיאל היא קבוצה מעל הליגה ונגד שחקני שעב זה אפילו לא היה מאתגר.

 

שחקני כרמיאל - חוגגים ניצחון (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

הפועל עירוני צפת – מכבי בני ג'דידה מכר 1-1

 

עירוני בני כאבול – אחווה כפר מנדא 1-1

שחקני קריית ים - חוגגים ניצחון (צילום: עדי דטליס)

הוסף תגובה
תגובות