"נתכונן טוב למשחק נגד עראבה במטרה לחזור עם הנקודות"

כך אמר רמי אבולעילה, מאמן מכבי עירוני יפיע לקראת המשחק נגד עראבה ביום שישי הקרוב. שחקניו של אבולעילה מגיעים בתקופה טובה ובשבוע שעבר כמעט לקחו נקודות מכרמיאל החזקים.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 05-01-2023
  • 07:40

מכבי עירוני יפיע בתקופה טובה מאז חילופי המאמנים וחזרתו של רמי אבולעילה לקבוצה. רואים שינוי בקבוצה, אווירה טובה וחיובית והישגים יפים. בשבוע שעבר שחקני יפיע כמעט הוציאו נקודות נגד כרמיאל החזקים, אך זאת כבר היסטוריה והם מתכוננים במלוא המרץ למשחק נגד עראבה ביום שישי.

 

רמי, עברו כבר כמה מחזורים שאתה מאמן את הקבוצה, איזה קבוצה רואים היום ביפיע ?

 

"קבוצה הרבה יותר מסודרת, מאורגנת, ווינרית עם המון תשוקה למשחק. אנחנו יודעים לחזור מפיגור וגם לנצח משחקים, אך עדין יש לנו המון מה לתקן".

 

הצלחת לעשות שינויים בקבוצה ?

 

"בוודאי, יש שינוי מאיך שראיתי את הקבוצה בשבוע הראשון. הקבוצה לא הייתה מאוזנת בכמה פרמטרים. שחררנו כמה שחקנים והבאנו שחקנים אחרים בתפקידים שונים כדי לאזן את הקבוצה. יש היום תחרות על ההרכב בין השחקנים בסגל וזה גורם לכל שחקן לתת 100% שלו על המגרש".

 

 

מכבי עירוני יפיע - קבוצה שעברה שינויים (צילום: דוברות מכבי עירוני יפיע)

 

ביום שישי נגד עראבה, מה המפתחות לניצחון ?

"כל משחק לגופו. נתכונן טוב למשחק נגד עראבה במטרה לחזור עם הנקודות. עראבה קבוצה טובה עם סגל טוב מאוד, זה יהיה משחק מעניין ולא קל".

 

איך האווירה בחדר ההלבשה ?

 

"האווירה טובה מאוד. כשהגעתי ליפיע רצינו להיות הין הקבוצות המובילות בטבלה, אבל יש המון מה לתקן. אני מטמיע את התחושה לנצח כל משחק. נשתדל לקחת את הנקודות בכל משחק מכל מגרש ונגד כל קבוצה ונמשיך להתקדם בטבלה כמה שיותר. ביפיע יש קבוצה מנוסה בליגה ב' ומגיעה לה להיות בצמרת. ההנהלה לא חוסכת כלום למען הצלחת הקבוצה, אני גאה בחברי ההנהלה שעושים הכל למען הצלחת הקבוצה".

 

  

רמי אבולעילה - מרגיש שהביא לשינוי בקבוצה (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות