"אני חושב שאנחנו מספיק חזקים כדי להשיג את הכרטיס לפלייאוף"

כך אמר ענאן איברהים, קשר אחי עכו שבטוח בקבוצתו ויעשה הכל בשביל שהוא וחבריו יגיעו השנה הכי רחוק שאפשר. ביום שישי הקרוב שחקני עכו יתארחו בנהריה ומבחינת איברהים הם באים רק עם מטרה אחת והיא לנצח. איברהים: "אנחנו מתכוננים היטב ובאים לקחת את כל שלושת הנקודות."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 05-01-2023
  • 08:47

באחי עכו עד היום העונה הולכת לא רע בכלל. הקבוצה במקום החמישי עם מאזן יפה של תשעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים בלבד לאחר 16 מחזורים ויש מטרה מאוד ברורה – להיכנס לפליאוף העליון. ענאן איברהים, קשר הקבוצה שהבקיע השנה שלושה שערים ורוצה רק להמשיך עם חבריו לנצח ולהתקדם לא שומר כלום בבטן.

 

ענאן, העונה התחילה טוב, איך האווירה בקבוצה ?

 

"הגעתי לאחי עכו ולא היה ברור לאן הספינה הזאת נוסעת, היה אתגר רציני בגיבוש הסגל ובניית תשתית מספיק חזקה ויציבה. יחד עם זאת, חווינו תחילת עונה סופר מרשימה ואף מפתיעה, הרבה בזכות המאמן וההנהלה שעמלו קשות מאחורי הקלעים. מתחילת העונה יש אווירה מדהימה באימונים, אנו חבורה מגובשת ונהנים מכל רגע שם, מקווה שנשמור על האווירה הטובה ורוח האחווה".

 

איך מהדי בתור מאמן ? מעריכים אותו ?

 

"מהדי מסמל את הדור הצעיר של המאמנים, אמיץ וכזה שיש לו נכונות להשתדרג וללמוד דברים חדשים בענף. למהדי יש חלק משמעותי באחווה שנוצרה בין השחקנים, כולם מעריכים ומכבדים בתור איש מקצוע בזמן אימונים ומשחק ובתור חבר מחוץ לכר הדשא. מהדי מאמן סופר מוכשר ויצרתי, מגוון ובונה לעצמו דרך מקצועית מאד ברורה, אני צופה לו עתיד משובח בליגות יותר גבוהות".

 

ביום שישי משחק חוץ בנהריה, מה המפתחות לניצחון ?

 

"ביום שישי מצפה לנו משחק קשה מאוד, פוגשים קבוצה שנלחמת על החיים שלה בליגה. אותנו זה פחות מעניין, מתמקדים בעצמנו, מתכוננים היטב ובאים לקחת את כל שלושת הנקודות. אם נשחק את המשחק שלנו ונמלא את הוראות המאמן ונעבוד כיחידה אחת, אז אני בטוח שנחזור מאושרים עם הנקודות".

 

 

שחקני עכו - מגובשים ומאושרים (צילום: חגאג רחאל)

 

אתם מספיק חזקים כדי להיכנס לפליאוף לדעתך ?

 

"אני חושב שאנחנו מספיק חזקים כדי להשיג את הכרטיס לפלייאוף, זה לא סוד שזו הפכה להיות מטרה עבורנו ואנו נעשה את המקסימום כדי להשיג אותה. בסופו של דבר יש אחריות עלינו כשחקנים להביא ניצחונות ולסלול את דרכינו לפליאוף, דיבורים לא יספיקו. בנימה אישית, אני חווה עונה מוצלחת, ממשיך לעבוד קשה כדי לשמר את היכולת הנוכחית ואף לשפר אותה. בהזדמנות זו חשוב לי גם להודות להנהלת הקבוצה שמאשפרת לנו להתאמן בשקט ולהתרכז בכדורגל, מועדון סופר מסודר שראוי לשבחים".

 

 

ענאן איברהים - רוצה להתקדם עם עכו כמה שיותר (צילום: פרטי)

הוסף תגובה
תגובות