סיכום מחזור 16: ליגה ב' צפון א'

עוד מחזור בליגה ב' צפון א' הגיע לסיומו. מה היה לנו השבת? עירוני צפת רושמים ניצחון חוץ סופר חשוב בשעב, טמרה לא מתקשים נגד שחקני נהריה ורובי שפירא רושמים נקודה נוספת לאוסף. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 01-01-2023
  • 07:43

מכבי אחווה שעב – הפועל עירוני צפת 4-1

שחקני צפת מתחילים להתאושש ורושמים ניצחון חוץ חשוב בשעב. המארחים משעב רושמים הפסד שמעמיד אותם במצב לא טוב כשהם נקודה אחת מעל הקו האדום. שתי הקבוצות במקומות שלא אופייניים להם וכדאי להם לצבור נקודות וכמה שיותר מהר.

 

משה ריי - הוביל את שחקניו לניצחון (צילום: מיקי כהן)

 

מ.כ. צעירי טמרה – בית"ר נהריה 0-4

שחקניו של מוסא דיאב המוכשרים מטמרה לא מתקשים נגד שחקני נהריה שנמצאים כמה רמות מתחתיהם. אחמד דיאב כבש צמד, אחמד עמאר דייק מהנקודה הלבנה, אך הראשון שהבקיע היה סעיד דיאב לקראת סיום המחצית הראשונה. האורחים מנהריה עדין קרובים לתחתית הליגה וכדאי להם לברוח משם ומהר.

 

 מכבי בני ג'דידה מכר – הפועל בני בענה 2-1

שחקניו של רושדי סובח רושמים ניצחון חוץ גדול על שחקני ג'דידה מכר החזקים ולוקחים שלוש נקודות יקרות. בשורות האורחים הכובשים הם מוחמד תיתי ופאדי זיאדה. אצל המארחים זה היה בהא שאמי. בג'דידה מתחילים לאבד גובה והם חייבים להשיג ניצחונות בשביל להישאר בתמונת הכרטיס לפליאוף.

 

שחקני שתי הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום: דוברות בני בענה)

 

מכבי עירוני יפיע – הפועל עירוני כרמיאל 3-2

 

שחקניו של ליאור דה כלבו מגיעים ליפיע ורושמים ניצחון חוץ יפה וחשוב. שער של שחף ספיר וצמד של אליהו דרעי מעניקים לקבוצתם שלוש נקודות חשובות. שחקניו של רמי אבולעילה התמודדו יפה נגד שחקני כרמיאל החזקים והוכיחו שהם קבוצה עם אופי שלא מוותרת והולכת להילחם עד הסוף.

 

אחווה כפר מנדא – מ.כ. שפרעם 4-3

לאחר משחק הפכפך עם מבול של שערים שחקניו של חוסיין עליאן יודעים למצו את הגרוש ללירה ולוקחים את הנקודות. שחקניו של חאלד זידאן מכפר מנדא עשו הכל בשביל להישאר במשחק, אך הבדלי הרמות באו לידי ביטוי. בשורות המארחים אחמד יונס כבש שלושער. בשורות האורחים חמודה עלי כבש צמד ובנוסף אליו שערים של מוחמד זידאן ועסאם עטארייה.

 

יתר תוצאות משחקי המחזור:

 

אחי עכו – עירוני בני כאבול 0-0

 

מ.ס. בני ממב"ע – מ.ס. קריית ים 4-0

 

מ.ס. רובי שפירא -  הפועל עירוני עראבה 1-1

 

שחקני צפת - חוזרים לחיים (צילום: יגאל שיש)

הוסף תגובה
תגובות