סיכום מחזור 14: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' צפון ב' חווינו השבת משחקים נהדרים על שערים מרהיבים. שחקני אום אל פאחם מנצחים בחוץ את נווה שאנן. בני מוסמוס לא ריחמו על שחקני בית"ר חיפה והכוכבים של בית שאן מנצחים את אחי איכסל בחוץ לאחר מהפך נהדר. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 18-12-2022
  • 08:01

 

מכבי נווה שאנן – צעירי אום אל פאחם 2-0

שחקניו של איימן חלאילה ממשיכים לדשדש ורושמים הפסד ביתי נוסף. אמנם הם התמודדו מול קבוצה חזקה מצמרת הליגה, אך ההפסד כואב באותה המידה. לשחקני אום אל פאחם זה היה ניצחון חשוב שמשאיר אותם צמודים למוסמוס מהמקום הראשון שבטבלה.

 

הפועל בני מוסמוס – בית"ר חיפה 0-1

שחקניו של נסים אגרביה ממשיכים לככב והפעם עם ניצחון מרגש נגד בית"ר חיפה. אחמד מחאג'נה הבקיע את השער היחיד במשחק לאחר 20 דקות של כדורגל והעלה את המארחים ליתרון שנשמר עד לסיום המשחק. בחיפה רושמים הפסד נוסף ומקווים להשיג נקודות במשחק הבא.

 

 

בני מוסמוס - רושמים ניצחון חשוב מאוד (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

מכבי אחי איכסל – הפועל בית שאן 2-1

לאחר דרמה לא קטנה במגרש הכדורגל שבאיכסל שכלל מהפך של האורחים מבית שאן שחקניו של שאול דצוקרל רושמים ניצחון חוץ סופר חשוב. המארחים עלו ראשונים ליתרון משער של אחמד דראושה, אך צמד שערים של לואיס זומה ודוד נידם במחצית השנייה הביאו לבית שאן את הניצחון.

 

 

המבקיעים - דוד נידם ולואיס זומה (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

איחוד בני באקה – איחוד בני כפר קרע 4-2

בדרבי המשולש האורחים מכפר קרע מוכיחים שהם הקבוצה החזקה כשהם רושמים ניצחון חוץ גדול על שחקני באקה. המארחים מבאקה לא ויתרו עד לשריקת הסיום והראו מה היא מלחמה על כר הדשא. בשורות באקה המבקיעים היו מוחמד ביאדה וואליד צידאוי. בשורות כפר קרע אלה היו שחר שגיב, באסל עותמאן, מחמוד יוסף ושלומי מראד.

 

הפועל טירת הכרמל – מכבי אחווה פרדיס 2-1

שחקנו של עומרי ביטון רושמים הפסד נוסף לרזומה ויורדים למקום העשירי בטבלה. עבור שחקני פרדיס זה היה הניצחון החמישי העונה שהיה סופר משמעותי והקפיץ אותם למקום השביעי בטבלה עם 18 נקודות. עבור האורחים מפרדיס אחמד בריה ואימאם מרעי היו מבקיעי השערים. בטירת הכרמל יצחק כהן דייק מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן.

 

 

הפועל טירת הכרמל - לא מצליחים לייצר ניצחונות (צילום: דוברות הפועל טירת הכרמל)

 

הפועל בני ערערה  -אחווה ריינה 1-3

שחקני בני ערערה רושמים את ניצחונם החמישי העונה ומטפסים למקום התשיעי בטבלה. בריינה, זה היה ההפסד התשיעי העונה והקבוצה עדין מתחת לקו האדום עם תשע נקודות בלבד לאחר 14 מחזורים. עלי זאמל, ישי לקאו ופאיק מחמיד הבקיעו בשורות ערערה. בצד השני של המגרש זה היה אמיר ארחייבי עם השער המצמק של האורחים.

 

מ.ס. פרדס חנה כרכור – עירוני סנדרלה גלבוע 0-1

שחקני פרדס חנה רושמים את ניצחונם השישי העונה שמקפיץ אותם למקום השביעי בטבלה. האורחים מהגלבוע במצב פחות טוב בלשון המעטה כשלאחר 14 מחזורים הקבוצה עם 10 נקודות בלבד ובמרחק נקודה אחת מהקו האדום. המאחרים רשמו ניצחון חשוב מאוד ושתי הקבוצות צריכות נקודות ודחוף כדי לשמור על עצמן לקראת המשך הליגה.

שחקני בית שאן ואיכסל בעלייה לכר הדשא (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

הוסף תגובה
תגובות