סיכום מחזור 12: ליגה ב' צפון ב'

ליגה ב' צפון ב' יוצאת לפגרה, אך רגע לפני התקיים הסופ"ש המחזור ה– 12 עם המון משחקים מדהים ושערים מרהיבים. פרדס חנה כרכור הפתיעו את בית שאן בבית, בית"ר חיפה מנצחים את גלבוע בחוץ והלא יאומן קרה – מכבי נווה שאנן התעוררה. מה לגבי שאר המשחקים ? הכל בסיכום המחזור שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 13-11-2022
  • 08:19

מ.ס. פרדס חנה כרכור – הפועל בית שאן 0-1

המארחים מפרדס חנה תפסו את שחקני בית שאן ביום לא מדהים וניצלו את המומנטום. לאחר שכולם חשבו שהמשחק יסתיים ללא שערים, לירן עזרן הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה- 79 והעניק למארחים שלוש נקודות סופר חשובות לפני היציאה לפגרה. בבית שאן חוו את ההפסד הרביעי העונה ומקווים לחזור מהפגרה עם אנרגיות מחודשות.

שחקני פרדס חנה בחגיגות (צילום: שרון קודיש)

 

עירוני סנדרלה גלבוע – בית"ר חיפה 3-1

שחקני חיפה מתעוררים לחיים ורושמים ניצחון חוץ ענק לפני היציאה לפגרה. רון בן בסט כבש את השער הראשון, האדי משעל את השער השני וינון ברקוביץ את השער השלישי. בגלבוע, מוחמד זועבי השווה לאחר היתרון הראשון של האורחים מחיפה, אך הם מיהרו לחזור ליתרון וניצחו את המשחק. בגלבוע זה היה ההפסד השמיני העונה ומקווים לחזור רעננים לאחר הפגרה בשביל לבסס את מעמדם בבטן הטבלה.

 

הפועל בני מוסמוס – מ.ס. טירת הכרמל 0-1

שחקניו של נסים אגרביה ממוסמוס רושמים ניצחון ענק על שחקני טירת הכרמל ושולחים אותם לפגרה עם תחושת החמצה. בקבוצה הביתית רושמים את ניצחונם השמיני העונה לאחר 12 מחזורים, מאזן נהדר לקבוצה שלא התחילה את הליגה בצורה חלקה. עבור שחקניו של מאור סיסו זה היה ההפסד השלישי העונה והם מקווים לחזור מהפגרה חדים יותר ולחזור למסלול הניצחונות.

בני מוסמוס - חוגגים ניצחון ענק (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

הפועל טירת הכרמל – צעירי אום אל פאחם 4-0

שחקניו של עומרי ביטון מטירת הכרמל סופגים הפסד ביתי לקבוצה החזקה מאום אל פאחם. שחקניו של וסים עבאס חגגו על המגרש מתחילת המשחק כשהם עולים ליתרון ראשון כבר לאחר 20 דקות של כדורגל. למחצית הם כבר ירדו ביתרון 2-0 ובמחצית השנייה הבקיעו שני שערים נוספים שסגרו את הפינה. למארחים מטירת הכרמל יש הרבה על מה לעבוד בפגרה והם חייבים לחזור חדים בשביל לא להיקלע למאבקי הישרדות בהמשך.

 

איחוד בני באקה – הפועל בני ערערה 2-0

שחקני ערערה בכושר שיא ורושמים את ניצחונם הרביעי העונה שמטיס אותם למקום העשירי בטבלה. רק לאחר כמה מחזורים כמעט קברנו את הקבוצה שהתאפסה על עצמה וחזרה לחיים. עבור המארחים מבאקה שנועלים את הטבלה זה היה ההפסד השמיני העונה ומקווים לחזור מהפגרה על אנרגיות חדשות בשביל להגיע למקום מבטחים שישאיר אותם בליגה.

 

הפועל בני פרדיס – איחוד כפר קרע 1-1

עבור המארחים מפרדיס זאת הייתה תוצאת התיקו הרביעית העונה שאיתה הקבוצה ממוקמת במקום ה- 11 בטבלה. עבור שחקני כפר קרע מהצמרת, זה היה התיקו השני העונה והם יוצאים לפגרה עם תחושת פספוס שאיבדו שתי נקודות יקרות. אצל האורחים המבקיע במשחק היה מוחמד יוסף ועבור המארחים איאד אל אעסם.

 

מכבי אחי איכסל – מכבי אחווה פרדיס 2-2

שחקני איכסל ופרדיס נפגשו בתקווה לקחת נקודות רגע לפני היציאה לפגרה, אך לאחר משחק מרתק עם ארבעה שערים שלח את כל אחת מהקבוצות עם נקודה אחת. עבור שתי הקבוצות זאת הייתה תוצאת התיקו השלישית העונה והמטרה שלהן זה לחזור מהפגרה עם אנרגיות טובות יותר כדי לייצר ניצחונות.

 

מכבי נווה שאנן – אחווה ריינה 0-1

מכבי נווה שאנן עם הרבה יותר מזל מכישרון מצליחים לכבוש בדקה ה- 85 שער שמעניק להם שלוש נקודות סופר חשובות. האורחים מריינה כבר קיוו לקחת נקודה ולצאת איתה לפגרה, אך עומר ידידה מינה כבש שער שממנו האורחים מריינה כבר לא יכלו לחזור. לשתי הקבוצות הייתה פתיחת עונה לא פחות ממזעזעת והם מקווים לחזור מהפגרה עם אנרגיות אחרות.

שחקני נווה שאנן - רושמים ניצחון סופר חשוב (צילום: דוברת מכבי נווה שאנן)

שחקני בני מוסמוס - לא חלמו לפתיחת עונה שכזו (צילום: דוברות בני מוסמוס)

הוסף תגובה
תגובות