יונתן ורטיקובסקי בתחזית מחזור 12 – ליגות ב' צפון

המחזור ה – 12 בליגות ב' צפון מגיע אלינו בקול תרועה ואיתו משחקים חזקים ונהדרים. לדעתי, בקרב התחתית בין נהריה לרובי שפירא המארחים ייקחו שלוש נקודות, בני מוסמוס ינצחו את שחקניו של מאור סיסו מטירת הכרמל וצעירי טמרה לא יתקשו נגד מכבי אחווה שעב. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בתחזית שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 09-11-2022
  • 10:42

ליגה ב' צפון א'

 

בית"ר נהריה – מ.ס. רובי שפירא (שישי, 12:00, נהריה)

 

שחקני נהריה מגיעים במצב הרבה יותר טוב לעומת האורחים מרובי שפירא. בנהריה, יש תקופה טובה והצליחו לצבור כבר שבע נקודות ולברוח מהתחתית. האורחים מרובי שפירא נועלים את הטבלה עם נקודה אחת בלבד ומקווים להשיג עוד נקודה במשחק הזה. לדעתי, בנהריה טובים יותר ולא יתקשו לנצח את המשחק.

 

הפועל עירוני עראבה – מ.ס. קריית ים (שישי, 12:30, נחף)

 

שחקני עראבה מגיעים לאחר הפסד גדול לבני כאבול ושחקני קריית ים החזקים לאחר תיקו מול כרמיאל במשחק קשוח ומרתק. אין ספק שהאורחים מקריית ים כמה רמות מעל הקבוצה הביתית ולדעתי, הם ייקחו פה שלוש נקודות בקלות.

 

 

אורן פלאש מאמן קריית ים - יחזיר את שחקניו למסלול הניצחונות? (צילום: מאור אלקסלסי)

 

עירוני בני כאבול – מכבי בני ג'דידה מכר (שישי, 14:00, כאבול)

 

שחקני כאבול מגיעים עם אנרגיות נהדרות לאחר ניצחון גדול על עראבה, אך האורחים מג'דידה, שניצחו במחזור האחרון את שעב בבית לא מגיעים לחלק מתנות. לדעתי זה יהיה משחק קשה וצמוד, שבסופו ידם של האורחים תהיה על העליונה.

 

מ.כ. צעירי טמרה – מכבי אחווה שעב (שישי, 14:30, טמרה)

 

שחקניו של מוסא דיאב שטמרה מגיעים לאחר ניצחון חוץ ביפיע ושחקניו של אחמד חולאד משעב הפסידו לשחקני ג'דידה החזקים במחזור הקודם. לדעתי, המארחים הרבה יותר חזקים והם ייקחו את שלושת הנקודות.

 

מכבי עירוני יפיע – אחי עכו (שישי, 14:30, יפיע)

 

שחקני יפיע מגיעים לאחר הפסד חוץ בטמרה שקצת הוציא להם את האוויר מהמפרשים. לעומת זאת, האורחים מעכו מגיעים לאחר ניצחון יפיע על רובי שפירא וישמחו לרשום ניצחון חוץ נוסף. לדעתי, שחקני עכו ינצחו את המשחק.

 

שחקני עכו - יחגגו ניצחון? (צילום: חגאג רחאל)

 

הפועל בני בענה – מ.ס. בני ממב"ע (שבת, 12:30, נחף)

 

שחקני בענה מגיעים לאחר ניצחון חוץ סופר חשוב בכפר מנדא לאחר משחק עם המון שערים, האורחים מצפון רמת הגולן מגיעים לאחר הפסד לנהריה וחייבים את הנקודות כדי להישאר עם הראש מעל המים. לדעתי, המארחים ינצחו את המשחק וינצלו את האנרגיות הרדודות של שחקני ממב"ע.

 

הפועל עירוני כרמיאל – מ.כ. שפרעם (שבת, 20:00, כרמיאל)

 

שחקני כרמיאל החזקים מגיעים לאחר תיקו בקריית ים לאחר משחק קשוח וצמוד. האורחים משפרעם, מגיעים לאחר ניצחון גדול על שחקני צפת המתפרקים ומתכוננים למשחק סופר קשוח נגד המארחים החזקים. להערכתי, שחקניו של ליאור דה כלבו מכרמיאל ייקחו את הנקודות..

 

שחקני כרמיאל - יחגגו ניצחון? (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

הפועל עירוני צפת – אחווה כפר מנדא (שבת, 20:30, צפת)

 

שחקני צפת מגיעים לאחר הפסד קשה לשפרעם והאורחים מכפר מנדא הפסידו במחזור הקודם בבית לבני בענה. לדעתי, יהיה משחק צמוד בין שתי קבוצות שהמטרה היחידה שנותרה להם בליגה השנה זה לשרוד. אני מהמר פה על תיקו בסיום המשחק.

 

ליגה ב' צפון ב'

 

הפועל בני מוסמוס – מ.ס. טירת הכרמל (שישי, 10:45, אום אל פאחם)

 

שחקניו של נסים אגרביה ממוסמוס מגיעים לאחר הפסד לאום אל פאחם החזקים והאורחים מטירת הכרמל מגיעים באנרגיה נהדרת לאחר הניצחון הביתי לאיכסל. לדעתי, המארחים בתקופה נהדרת, למרות ההפסד האחרון והם ינצחו את המשחק.

 

מ.ס. פרדס חנה כרכור – הפועל בית שאן (שישי, 11:00, פרדס חנה)

 

שחקני פרדס חנה מגיעים לאחר ניצחון חוץ בבאקה והאורחים מבית שאן לאחר ניצחון גדול בחיפה עם תצוגת כדורגל מרשימה. שחקני בית שאן בתקופה נהדרת ואני חושב שהם יצליחו לקחת שלוש נקודות בקלות מהמשחק.

 

שחקני בית שאן - יחגגו ניצחון חוץ? (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

עירוני סנדרלה גלבוע – בית"ר חיפה (שישי, 11:00, אסי גלבוע)

 

שחקני גלבוע מגיעים לאחר הפסד בפרדיס ובית"ר חיפה לאחר הפסד ביתי לבית שאן במשחק האחרון. זה משחק צמוד בין שתי קבוצות שמתחרות אחת בשנייה, אני מהמר פה על ניצחון חוץ של חיפה.

 

איחוד בני באקה – הפועל בני ערערה (שישי, 11:00, באקה אל גרביה)

 

שחקני באקה מגיעים לאחר הפסד ביתי נגד פרדס חנה כרכור והאורחים מערערה, לאחר תיקו בנווה שאנן עם נקודה חשובה מאוד להמשך הדרך. לדעתי, שחקני בני באקה טובים יותר והם ינצחו את המשחק.

 

הפועל טירת הכרמל – צעירי אום אל פאחם (שישי, 13:30, טירת הכרמל)

 

שחקניו של עומרי ביטון מטירת הכרמל מגיעים למשחק קשה נגד הקבוצה החזקה מאום אל פאחם לאחר הפסד לכפר קרע והאורחים מאום אל פאחם לאחר ניצחון על בני מוסמוס מצמרת הטבלה. לדעתי, יהיה פה משחק חד צדדי עם ניצחון חוץ של אום אל פאחם.

 

הפועל בני פרדיס – איחוד בני כפר קרע (שישי, 14:00, פרדיס)

שחקני בני פרדיס מגיעים לאחר תיקו בריינה והאורחים מכפר קרע לאחר ניצחון ביתי על הפועל טירת הכרמל. לדעתי, האורחים מכפר קרע בתקופה נהדרת והם לא יתקשו לקחת פה שלוש נקודות.

 

שחקני כפר קרע - באים לקחת שלוש נקודות (צילום: דוברות איחוד בני כפר קרע)

 

מכבי אחי איכסל – מכבי אחווה פרדיס (שבת, 12:30, איכסל)

 

שחקני איכסל מגיעים לאחר הפסד לטירת הכרמל החזקים ומכבי פרדיס לאחר ניצחון גדול על גלבוע. לדעתי, יהיה פה משחק חד צדדי והמארחים מאיכסל לא ישאירו שום ברירה שחקני פרדיס מלבד לרשום הפסד חוץ.

 

מכבי נווה שאנן – אחווה ריינה (שבת, 20:00, חיפה אגרטק)

 

פה מדובר לדעתי במשחק צמוד, בין שתי קבוצות שרוצות לחזור למסלול הניצחונות ולא הכי הולך להם השנה בלשון המעטה. אני מהמר פה על ניצחון חוץ של ריינה שיחזיר אותם לעניינים בהמשך המלחמה בתחתית הטבלה.

 

יונתן ורטיקובסקי בתחזית מחזור 12 - ליגות ב' צפון (צילום: עינה קפלן)

הוסף תגובה
תגובות