ליגה ב' דרום ב': ניצחונות למלאכי ונתיבות. אשקלון סיימה בתיקו

המחזור ה-11 בליגה ב' דרום ב'. מכבי קריית מלאכי ממשיכה להרשים בניצחון 0:4 על מכבי ב"ש. נתיבות הביסה את מ.כ ירושלים. בתחתית: אשקלון סיימה בתיקו 2:2 מול מכבי רמלה

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 08-11-2022
  • 17:45

המחזור ה-11 בליגה ב' דרום ב' נערך אחר הצהריים. במלאכי אירחה מכבי המקומית את מכבי באר שבע למפגש קצוות בסיומו שחקניו של יואל סויסה הביסו 0:4. יגל בלאיש פתח את מסכת השערים במחצית הראשונה. במחצית השנייה, עומר זמירו, הדר לוי ודיב פינטו הצטרפו לרשימת הכובשים. מכבי עירוני נתיבות אירחה את מ.כ ירושלים במפגש צמרת מסקרן. על כר הדשא שחקניו של סתיו אלימלך המשיכו בכושר המצוין בניצחון גדול 1:4. אור לוי וירין אבקסיס כבשו במחצית הראשונה לנתיבות. במחצית השניה אופק אלימלך ודביר נסימי הצטרפו לחגיגת הכובשים מול שער מצמק של ירושלים, 1:4 בסיום.

 

 

בשדרות אירחה מכבי עירוני שדרות את הפועל ירוחם למפגש קצוות בסיומו האורחים חוזרים למסלול הניצחונות עם ניצחון, 4:0. אלירן וסקר, אדיר פיטוסי (צמד) ובן אבידן כבשו לירוחם.

 

 

הפועל שגב שלום והפועל עירוני גדרה נפרדו בחלוקת נקודות, 1:1. בתחתית מכבי רמלה והפועל אשקלון סיימו בתיקו 2:2.  חיים ממן העלה את המארחת ליתרון כבר בחלוף 2 דקות. דוויט דסיה החזיר את אשקלון למשחק בשער שוויון במחצית הראשונה. לקראת סיום המשחק שהיה נראה שתי הקבוצות בדרך לחלוקת נקודות, גל ליבנה השלים מהפך לאשקלון 2:1. בתוספת הזמן אורי כהן בשערו השמיני העונה בליגה קובע שוויון דרמטי, 2:2.

 

במשחקים נוספים הערב:

 

בית"ר נורדיה ירושלים תארח את שיכון המזרח, 19:00 עמק הארזים.

 

בית"ר קרית גת תארח את מ.כ שדרות, 20:30 קרית גת.

 

הפועל בני אשדוד תארח את הפועל בני לוד, 20:45 אשדוד.

כובשי השערים למכבי עירוני נתיבות. צילום: טל סיגרון

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפועל אשקלון . (הרצל חביב . 08-11-2022, 22:39)
    מפתיע... הפועל אשקלון רשמה נקודת ליגה?... כבשה 2 שערים... והייתה קרובה לנצחון !!! אשרי המאמין !!!