לאן בשלישי

מחזור אמצע שבוע בליגה ב' דרום א' וב' וליגה ב צפון א'. בליגה ב' דרום א' בית"ר רמת גן והפועל אזור במפגש ישיר על מקום בצמרת. בליגה ב' דרום ב', מכבי עירוני נתיבות תארח את מ.כ ירושלים ובצפון א' מפגש צמרת מסקרן בין קרית ים לכרמיאל.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 08-11-2022
  • 09:10

ליגה ב' דרום א':

 

בית"ר רמת גן-הפועל אזור, שלישי 14:30

 

שתי קבוצות הציפו לפתוח את עונת המשחקים בצמרת הליגה. המארחת חוזרת למגרש הביתי לאחר הפסד בדרבי להכח רמת גן בתוצאה 0:3. שחקניו של יעקב טל הביסו קודם את בית"ר פתח תקווה בתוצאה 0:4. לקראת המשחק מייחסים בקבוצה חשיבות רבה למשחק אותו מגדירים כמבחן דרך להמשך העונה. הקבוצה מדורגת במקום ה-12, 13 נקודות. האורחת מאזור יוצאת למשחק החוץ מול בית"ר רמת גן לאחר ניצחון ביתי 1:2 על הפועל הוד השרון. הקבוצה שהשקיעה הקיץ בסגל הקבוצה במטרה להיאבק על כרטיס העלייה שחררה מספר שחקנים מסגל הקבוצה לאחר פתיחת עונה מאכזבת. אזור מדורגת במקום ה-7, 17 נקודות.

 

שימו לב ל: לאבי חי. השחקן המצוין מוביל את בית"ר רמת גן עם 10 שערים בליגה. חי שיחק בשנים האחרונות בליגה ב' וכן בליגה א' פוגש את הפועל אזור בידיעה כל תוצאה מלבד ניצחון עשויה לקרב את רמת גן לקו האדום בחלוף המחזור ה-11. בעונה שעברה סיים הקשר המצוין את עונת המשחקים עם 22 שערים. בהפועל אזור יהיה מעניין לשים לב לתומר בן חיים. הלב והנשמה של הפועל אזור כבש העונה חמישה שערים ומוביל את הקבוצה לניצחון חשוב במחזור האחרון מול הפועל הוד השרון. בן חיים פותח עונה נוספת בהפועל אזור במטרה להוביל את הקבוצה בתום עונה לליגה א'.

 

 

תומר בן חיים הוא האקס פקטור של הפועל אזור העונה. צילום: יח"צ

 

ליגה ב' דרום ב':

 

מכבי עירוני נתיבות-מ.כ ירושלים, שלישי 14:30

 

מפגש מסקרן באצטדיון העירוני בנתיבות. המארחת פוגשת את יריבתה לצמרת הליגה, מ.כ ירושלים. נתיבות רשמה ניצחון חוץ 2:1 על מ.ס שיכון המזרח. קודם ניצחה בתוצאה זהה במשחק חוץ את בית"ר קרית גת. סתיו אלימלך ושחקניו מגיעים למשחק מול ירושלים בכושר מצוין במטרה להיצמד לצמרת הליגה. נתיבות מדורגת במקום ה-8, 17 נקודות. מ.כ ירושלים יוצאת למשחק חוץ בנתיבות לאחר ניצחון קליל על הפועל אשקלון, 0:7. קודם הפסידה הקבוצה במשחק חוץ 2:3 לשגב שלום לאחר שהוליכה ביתרון 2:0. ירושלים מדורגת ערב המחזור במקום ה-5, 19 נקודות.

 

 

שחקני נתיבות, ימשיכו ברצף הניצחונות מול מ.כ ירושלים ? צילום: טל סיגרון

 

שימו לב ל: יונתן אליאס, שחקנה המוכשר של עירוני נתיבות פתח את עונת המשחקים בכושר מצוין. שישה שערים בליגה וצמד בניצחון במחזור האחרון מול שיכון המזרח. אליאס הצטרף העונה לנתיבות מהפועל אופקים/מרחבים בעונה שעברה כבש 15 שערים והיה מהבולטים בקבוצה. יהיה מעניין לראות האם יונתן אליאס ימשיך במסכת הכיבושים מול הקבוצה מהבירה. בירושלים יהיה מעניין לצפות בסאן טוריאל. החלוץ הצטרף הקיץ לירושלים לאחר העונה שעברה במכבי קביליו יפו והפועל אזור פתח את העונה מצוין וכבש שישה שערים. בניצחון מול הפועל אשקלון כיכב טוריאל עם רביעייה לרשת. האחרון נחשב לשחקן שובר שוויון בליגה ב'. בירושלים מצפים מהחלוץ להוביל את הקבוצה לכרטיס העלייה לליגה א'.

 

ליגה ב' צפון א':

 

מ.ס קרית ים-הפועל עירוני כרמיאל, שלישי, 19:15

 

איזה משחק, קרית ים מארחת את הפועל עירוני כרמיאל למפגש בין שתי קבוצות המכוונות לכרטיס עלייה בסיום העונה. קרית ים ממשיכה לשמור על מאזן מושלם בניצחון 0:1 בתוספת הזמן במחזור האחרון מול הפועל צפת. מחזור קודם הביסה הקבוצה בתוצאה 0:5 את הפועל בני בענה. קבוצה נערכים למפגש מול כרמיאל בידיעה ניצחו יגדיל את הפרש הנקודות מכרמיאל בסיום המחזור לשש. קרית ים מדורגת במקום הראשון, 27 נקודות. הפועל עירוני כרמיאל יוצאת למשחק חוץ בקרית ים לאחר ניצחון 0:3 מול הפועל עירוני עראבה. קודם ניצחה הקבוצה 1:3 את עירוני בני כאבול. כרמיאל מדורגת ערב המחזור במקום בשני, 27 נקודות. ניצחון מול קרית ים ישווה את מאזן הנקודות בין הקבוצות.

 

שימו לב ל: 14 שערים מפתיחת העונה למריק שמחייב. החלוץ המצוין של קרית ים ממשיך ביכולת הנפלאה מהעונה שעברה בה כבש 48 שערים בכל המסגרות. שמחייב מוביל את החלק ההתקפי בקרית ים לצד נבו מזרחי חלוץ הרכש מהפוע לקלנסוואה יהיה מעניין לראות את השניים מול כרמיאל. אצל האורחת יהיה מעניין לצפות אליהו דרעי. החלוץ שחגג בעונה שעברה עלייה יחד עם מכבי נוגדיאת לליגה א' פתח את העונה בכושר מצוין עם 7 שערים בכל המסגרות. דרעי נחשב לשחקן שובר שוויון בליגה ב' פוגש את קרית ים הקבוצה שספגה הכי מעט שערים מפתיחת העונה.

 

 

שחקני מ.כ ירושלים. יחזור עם ניצחון מנתיבות ? צילום: אייל עמר

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה נתיבות ניצחון וחוברים לצמרת שאפו על הסיקור ניסים קמחי (נתיבות 08-11-2022, 12:04)