ראשי ליגה ב נגד ההתאחדות: "רוצים לגמור את הליגה"

מספר יושבי ראש מליגה ב' פנו לאתר גולר בעקבות עומס המשחקים שנוצר בליגה, כשהקבוצות משחקות בימי שלישי ושישי וזה יוצר עומס לשחקנים שלהם, שצריכים לעזוב את עבודתם מוקדם וחלקם אומרים ומוחים: "רוצים לגמור את ליגה ב, למה לוחצים לשחק ולסיים את הליגה תוך חצי שנה? למה לא למשוך את הליגה עד מאי? זה שוחק וגורם לפציעות לשחקנים רבים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-11-2022
  • 17:20

ראשית קבוצות מליגה ב' כועסים. הם טוענים שהליגה שמשוחקת כחצי שנה "גומרת" להם את השחקנים, טוענים שהשחקנים לא עומדים בעומס של המשחקים שנקבע ע"י ההתאחדות והקבוצות צריכות לשחק בימי שישי וימי שלישי - ולמה זה? הם טוענים כי ההתאחדות רוצה לסיים את העונה בסוף מאי.

 

למה? למה לא לסיים בתחילת מאי? מה הלחץ לסיים מוקדם? 

עוד טוענים הקבוצות, "למה הפגרת שזרוע? גם ככה רוב המגרשים בליגה ב' הם על סינתטי, איזה שזרוע צריך? ההתאחדות ממש מנותקת מהקבוצות ורק ליגת העל מעניינת אותם". 

 

וcקבוצות אחרות טוענים: "ההתאחדות רוצים לגמור את השחקנים, גם פציעות, שחקנים לא זזים מעייפות, שחקנים עובדים וחייבים לצאת מוקדם למשחק שמשוחק ב 2 בצהריים, ככה הם גומרים את הליגה".

 

שאלנו את הקבוצות האם זה קשור לבחירות של יו"ר ההתאחדות והאם יהיה שינוי אם ייבחר שינו זוארץ או האם יישארחסון בתפקיד והם אומרים: "לא איכפת לאף אחד מהליגות הנמוכות, העיקר כולם רוצים שנצביע להם".

 

האם הם צודקים? האם ההתאחדות לא מתחשבת בקבוצות? ולמה באמת הליגה על כך קצרה? האם ההתאחדות נגד הקבוצות בליגה ב או נגד השחקנים ורוצים שיפרשו. 

 

  תגובת ההתאחדות לכדורגל:"לוח המשחקים נקבע בהתאם לאילוצים של שילוב הליגות זו בזו ומתוך לקיחה בחשבון את משחקי המבחן בכל ליגה. ליגה א צריכה להסתיים לפני לאומית, ב לפני א ו-ג׳ לפני ב׳. כמו כן, פגרת המונדיאל בליגות המקצועניות יצרה עומס גם על משחקי הגביע שהשפיע על הקבוצות שהשתתפו בהם. אם תשים לב, עד עכשיו בליגה ב היו שני מחזורי אמצע שבוע (לא כולל המחזור שנדחה בגלל הספורטיאדה). מחזור אמצע השבוע הבא בליגות ב' יתקיים רק בחודש מרץ".

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל שנה אותו הסיפור. השנה גם (ברק 07-11-2022, 09:15)
    נוספה פגרת מונדיאל. 4 שבועות ללא משחקים בכל הליגות. בסוף תסתיים העונה כבכל שנה, במאי.