ניצחונות לעמישב ואזור. ניצחון להכח ר"ג בדרבי

המחזור ה-10 בליגה ב' דרום א'. מכבי עמישב פ"ת הביסה את המכתש. הפועל אזור חוזרת למסלול הניצחונות בניצחון על הוד"ש. בתחתית: הכח ר"ג רשמה ניצחון יוקרתי על בית"ר ר"ג

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 05-11-2022
  • 09:42

המחזור ה-10 נפתח כבר בחמישי בדרבי המסקרן של רמת גן. הכח רמת גן אירחה את בית"ר רמת גן. דוד בוסקילה העלה את הסגולים ליתרון במחצית הראשונה. במחצית השנייה רפי עמרן בהופעת בכורה כבש צמד וקבע 0:3 גדול להכח רמת גן. הפועל אזור אירחה את הפועל הוד השרון למפגש מסקרן בין שתי קבוצות המכוונות לצמרת הליגה. יוסף אבו צעלוק וגיל גילקרוב כבשו להפועל אזור. רע אשד צימק בתוספת הזמן להוד השרון, 1:2 חשוב להפועל אזור.

 

 

שחקני אזור, ניצחון יקר על הפועל הוד השרון. צילום: מני בן ארי

 

בפתח תקווה אירחה מכבי עמישב פתח תקווה את המכתש גבעתיים. הפתיחה היתה שייכת לאורחים שתמיר גורדנה העלה את המכתש ליתרון על לוח התוצאות 1:0. לקראת סיום המחצית הראשונה המארחת הפכה את התוצאה משערים של אסף מדר ואלי ביבאשוילי. במחצית השנייה עוז ראלי,אור הרשקוביץ ואדמה באילין קבעו 1:5 גדול למכבי עמישב פ"ת. במשחק המקביל אירחה בית"ר פתח תקווה את הפועל מחנה יהודה. האורחת המשיכה בכושר המציון בניצחון על גני תקווה במחזור האחרון. זיו דאהן ואביעד זרביב כבשו למחנה יהודה, 2:0 יקר בדרבי של אם המושבות.

 

צעירי טירה אירחה למפגש קצוות את הפועל רמת ישראל. על כר הדשא המארחת ניצלה את החולשה בקרב האורחת לניצחון גדול 1:6. תאמר גבארה, ארז טל כבשו במחצית הראשונה. במחצית השנייה הצגת יחיד של עבד מנצור בשלושער. סהר הרוש רק צימק עבור רמת ישראל, 1:6 ענק לצעירי טירה. הפועל קרית אונו פגשה את הפועל שועאע כפר קאסם. שחקניו של אלי מיכאלי נהנו מצמד שערים של מאור יקותיאל לניצחון, 0:2. במשחק נוסף סיימו עירוני בית דגן ובני יפו בתיקו 0:0.

 

שחקני הכח רמת גן. ניצחון בדרבי על בית"ר ר"ג. צילום: איתן ידגר

 

המחזור יושלם הערב במשחק בין הפועל לוד להפועל גני תקווה.

שחקני הפועל מחנה יהודה חוגגים בדרבי מול בית"ר פ"ת. צילום: רונן דורה הפועל מחנה יהודה

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביתר פ"ת מה יהיה איתכם? (ברק 05-11-2022, 09:51)
    ככה לא תשארו בליגה ב'