נועם נגד חתם בהכח רמת גן

בלם מכבי שעריים בפתיחת העונה חתם בקבוצה של אביבי זוהר באמצעות נציגו משה גולדנברג. מהכח ר"ג נמסר:"נועם בלם מצויין ובטוחים שיעזור לנו. נמשיך להתחזק כדי לעמוד במטרות שלנו"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 02-11-2022
  • 05:59

הכח רמת גן רשמה בסוף השבוע הפסד 1:3 להפועל הוד השרון 1:3. בקבוצה ממשיכים בחיזוק סגל הקבוצה ומודיעה על צירופו לסגל הקבוצה של נועם נגד. הבלם החל את העונה במכבי שעריים ליגה א' דרום חתם באמצעות נציגו משה גולדנברג. נגד בן ה-21 שיחק בעונה שעברה בהפועל קרית אונו ליגה ב' דרום א' יחזק את החלק האחורי של הקבוצה מליגה ב' דרום א'.

 

נציגו משה גולדנברג לאחר החתימה: "בלם מצוין בא למקום טוב כמו הכח רמת גן שנקלע לסיטואציה שהוא בתחתית. אני בטוח שתהיה רוח גבית, חיובית בקבוצה עם אנגריות טובות יחד עם הנהלה טובה בשביל להחזיר את הקבוצה למקום הראוי לה. שיהיה בהצלחה לשני הצדדים".

נועם נגד במעמד החתימה לצד נציגו משה גולדנברג

הוסף תגובה
תגובות
  1. החתמות הזויות (סקאוט ראשי 02-11-2022, 07:35)
    איציק מה לך ולהחתמות שחקנים, תביא מאמן שמכיר את הליגה ובאמת ידע לספק את הסחורה ושיביא שחקנים רעבים וטובים וגם ידע לאמן. הבאת עכשיו ילד שעשה עונה נחמדה בעונה שעברה ועכשיו אתה מצפה ממנו שיציל את הקבוצה ובמקביל שיחררת סוסים מתים ואתה מביא סוסים מתים חדשים במקומם כמו רפי עמרן עם הכרס בירות שבקושי יכול לרוץ. ומה עם הבעיה העיקרית שלכם, שהבן של ישראל ספיר ממשיך לשחק, למרות שאין לו מושב ואפילו לליגה ג בקושי מתאים?
  2. נכון מאד (אבי דן 02-11-2022, 11:04)
    פשוט בושה שחקנים ומאמנים גמורים תביאו מאמנים ושחקנים רעבים
  3. הכוח רמת גן (אבי מזרחי 02-11-2022, 19:50)
    שיהיה בשעה טובה נקווה לצאת לדרך חדשה צעירים זו הדרך