סיכום משחקי שישי

בני אילת בקאמבק ענק מול אשדוד. נורדיה מביסה את אשקלון והכח ממשיכה ברצף ההפסדים

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 28-10-2022
  • 16:31

משחקי יום שישי בליגות הנמוכות שוחקו אחר הצהריים.

 

 

ליגה א' דרום:

 

מכבי עירוני אשדוד-בני אילת 3:3

 

במשחק הפתח את המחזור השמיני בליגה א' דרום אירחה מכבי עירוני אשדוד את בני אית. הצהובים הגיעו בצל התפטרותו של יוסי חכים מאמן הקבוצה לאחר תיקו מול בית"ר תל אביב/בת ים. האורחים מנגד ציפו לשוב למסלול הניצחונות לאחר הפסדים בליגה ובגביע המדינה. 

 

על כר הדשא הצהובים פתחו מצוין את המשחק ונהנו משער יתרון של עמית מלכה, 0:1. אשדוד המשיכה ליזום ובדקה ה-46' אושר עמוס הכפיל את היתרון, 0:2. תשע דקות חולפות אלי אלבז הצטרף לחגיגת הכובשים באשדוד, 0:3. נגמר ? לא אם שואלים את גדי כרמלי ושחקניו. דקה 69' איוואן כבת  צימק, 1:3. 4 דקות חולפות ויהונתן גבינטור שחקן קבוצת הנוער של המועדון כובש, 2:3.  אילת המשיכה להיות מסוכנת ובדקה ה-78 איליי אלימלך כובש שער שוויון, 3:3 ענק בסיום.

 

 

גדי כרמלי. מחצית שנייה מצוינת של בני אילת. צילום: יקיר כהן

 

ליגה ב' דרום א':

 

הפועל הוד השרון-הכח רמת גן  1:3

 

המארחת המשיכה בכושר המצוין מהמחזור האחרון בניצחון על בית"ר פתח תקווה מול הסגולים הממשיכים להציג יכולת חלשה מפתיחת העונה. רז כהן העלה  את הוד השרון ליתרון בחלוף 25 דקות של כדורגל, 0:1.  במחצית השנייה השלים כהן צמד שערים, 0:2 הוד השרון. חמש דקות לסיום המשחק רע אשד הצטרף לחגיגת השערים שקבע, 1:3 להוד השרון אור אליהו כבש להכח ר"ג. הכח רמת גן ? הקבוצה שנשארה בליגה בעונה שעברה מוצאת עצמה עמוק בתחתית ליגה ב' דרום א'.

 

 

ליגה ב' דרום ב':

 

בית"ר נורדיה ירושלים-הפועל אשקלון 0:6

 

לא כוחות. הקבוצה של אהוד כחילה איננה התקשתה מול הקבוצה שירדה בסיום העונה שעברה מליגה א' דרום. בר בן עמי  (צמד שערים), ירין הלל, מאי מזל, ליאל ספורטס ושער עצמי קבעו את תוצאת המשחק. נורדיה עולה זמנית לראשות ליגה ב' דרום ב'. הפועל אשקלון נותרת במקום האחרון ללא ניצחון מפתיחת העונה.

 

 

 

ליגה ב' צפון ב':

 

צעירי א.א. פאחם-הפועל סנדלה/גלבוע 1:4

 

הקבוצה המארחת ממשיכה להרשים בניצחון גדול מול הפועל סנדלה/גלבוע.  חסיב אבו רוקון (צמד שערים), אניס מחאמיד ומוחמד ג'בארין כבשו לצעירי אום אל פאחם. רשאד זועבי צימק לסנדלה/גלבוע. צעירי אום אל פאחם מבססת את מקומה בראשות ליגה ב' צפון ב'.

שחקני הוד השרון. ניצחון על הכח רמת גן. צילום: ניסים קמחי

הוסף תגובה
תגובות