סיכום המחזור השביעי ליגה ב' דרום ב'

המחזור השביעי בליגה ב' דרום ב'. מכבי קריית מלאכי שומרת על מאזן מושלם בניצחון על מ.כ ירושלים. מ.כ שדרות ממשיכה ברצף הניצחונות שהביסה את מכבי רמלה. נורדיה חוזרת למסלול הניצחונות על חשבונה של בני לוד.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 15-10-2022
  • 09:19

המחזור השביעי בליגה ב' דרום ב'. מכבי קריית מלאכי אירחה את מ.כ ירושלים למפגש צמרת מסקרן בין שתי קבוצות המכוונות לכרטיס העליה בסיום העונה. על כר הדשא שחקניו של יואל סויסה ממשיכים בכושר המצוין מפתיחת העונה. ירין מכלוף העלה את הכתומים ליתרון שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה, 0:1. במחצית השניה מכלוף השלים צמד שערים שכבש את השני למלאכי, 0:2 גדול לקריית מלאכי השומרת על מאזן מושלם בחלוף שבעה מחזורים. בית"ר נורדיה חזרה למגרש הביתי לאחר תיקו 1:1 באמצע השבוע מול הפועל גדרה אירחה את בני לוד. על כר הדשא יחסי הכוחות נטו למארחת שחגגה. דוד אסנקה (צמד), מאי מזל, עמית ביטון ירין הילל (צמד) כבשו לנורדיה.

 

 

קהל אוהדי מכבי קריית מלאכי. פתיחת עונה מצוינת לקבוצה בכתום. צילום: רפי אזולאי

 

מ.כ שדרות התארחה למפגש קצוות מול מכבי רמלה. שחקניו של אבי פרץ ציפו להמשכיות לאחר ניצחון באמצע השבוע בדרבי.  אושר טקה העלה את המארחת ליתרון, 0:1. עופר אברה כבש שער שוויון בדקה ה-23, 1:1. שש דקות חולפות המהפך הושלם שרועי אללוף כובש, 2:1. שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה רועי אללוף משלים צמד שערים במשחק, 3:1. במחצית השניה שדרות הכפילה את היתרון שנהנתה משלושער ענק של רועי אללוף, 4:1 מ.כ שדרות.

 

הפועל ירוחם פגשה את מכבי באר שבע. שתי הקבוצות הגיעו למשחק במטרה לזכות בניצחון. שחקניו של מוטי עטר המשיכו ביכולת הטובה במשחקים האחרונים. דודו כהן העלה את המארחת ליתרון, 0:1.  במחצית השניה דודו כהן השלים צמד שערים שקבע, 0:2. אלירן אפריאט הצטרף לחגיגת השערים, 0:3 ירוחם. ליאן חזיזה כבש למכבי ב"ש. במפגש תחתית הפועל שגב שלום רשה ניצחון יקר 0:2 על בית"ר קרית גת. אחמד אבו עביד, עלא אבו סמור כבשו לשגב שלום. מ.ס שיכון המזרח אירחה את הפועל אשקלון למשחק בו כל תוצאה פרט לניצחון תהווה הפתעה. עומר יעקב (רביעייה) ואושרי ביינה כבשו לשיון המזרח. משה בכר (צמד) כבש לאשקלון. במשחק נוסף ניצחה מכבי עירוני שדרות ניצחה 0:2 את הפועל עירוני גדרה. זוהר קספו, טלהון דללה כבשו לשדרות.

 

שחקני מכבי עירוני שדרות. ניצחון בכורה בליגה. צילום: עמוד הפסייבוק מכבי עירוני שדרות

 

המחזור השביעי יושלם הערב במשחק בין הפועל בני אשדוד-מכבי עירוני נתיבות

ליגה ב' דרום ב', המחזור השביעי

הוסף תגובה
תגובות
  1. גדרה נותנת למכבי שדרות ניצחון ראשון (ברק 15-10-2022, 10:28)
    כמה חבל. זה היה צריך להגמר ההיפך וכך גדרה היתה מטפסת לכיוון הצמרת