סיכום המחזור השביעי ליגה ב' דרום א'

המחזור השביעי בליגה ב' דרום א'. הפועל אזור נעצרה על ידי בית דגן. קרית אונו חוגגת ניצחון על חשבון הכח ר"ג. בתחתית: הפסד לבית"ר פ"ת מול שועאע כפר קאסם

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 15-10-2022
  • 07:48

ליגה ב' דרום א', המחזור השביעי בליגה נערך אמש (שישי). בית"ר רמת גן פתחה את המחזור שאירחה במגרשה את מכבי עמישב פתח תקווה. ליאור יהודה היממם את המקומיים שכבר בדקה ה-10, 1:0 עמישב. שחקני רמת גן חזרו למשחק בדקה ה-40, אבי חי מלך השערים איזן 1:1. 2 דקות חולפות המהפך הושלם שסטיבן שאולסקי כבש 1:2 גדול לבית"ר רמת גן. רמת גן סיימה את המשחק בתשעה שחקנים שעירון כהן ורן כדורי הורחקו. הפועל אזור אירחה את עירוני בית דגן למפגש צמרת מסקרן. שתי הקבוצות ציפו לזכות בניצחון ושלוש נקודות הציגו מחצית ראשונה שקולה. במחצית השניה, עמית אלימלך העלה את האורחים ליתרון 1:0. ארבע דקות החזיק שער היתרון ששרון גורמזנו כובש שער שוויון וקבע חלוקת נקודות בין הקבוצות 1:1.

 

 

 

הפועל קרית אונו אירחה את הכח עמידר רמת גן. ליאור טובול העלה את הסגולים ליתרון, 1:0. ליאור טובול איזן בחלוף 7 דקות. מאור יקותיאל בצמד שערים במחצית השניה הכפיל את התוצאה לקרית אונו, 1:3. ארבע דקות לסיום המשחק דן גוט גולד צימק, 2:3. הפועל עירוני הוד השרון אירחה בביתה את הפועל גני תקווה וסיפקו משחק רב שערים במחצית הראשונה. רז כהן העלה את המקומיים ליתרון בחלוף 12 דקות של משחק, 0:1. אדיר נחמיאס ואסי משיח הפכו את התוצאה 2:1 לגני תקווה בחלוף 25 דקות של משחק. חמש דקות חולפות ורז כהן השלים צמד שערים במשחק, 2:2 בסיום בין הקבוצות.

 

 

שחקני גני תקווה. תיקו מול הוד השרון. צילום: אוהד דלל עמוד הפייסבוק הפועל גני תקווה.

 

הפועל שועאע כפר קאסם אירחה את בית"ר פתח תקווה למפגש תחתית. שער ניצחון שבע דקות לסיום של עומרי עמאר העניק לכפר קאסם ניצחון יקר ושלוש נקודות בתחתית הליגה.

 

המחזור יושלם הערב בשלושה משחקים:

 

הפועל מחנה יהודה-צעירי טירה

 

הפועל לוד-בני יפו

 

המכתש גבעתיים-הפועל רמת ישראל

ליגה ב' דרום א', המחזור השביעי

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביתר פ"ת עוד הפסד ליגה שני ברציפות (ברק 15-10-2022, 10:33)
  2. הפועל אזור (שחקן ותיק 15-10-2022, 13:13)
    מתעקשים לא לתת ליוסף אבו צעלוק לשחק שחקן מצוין שמאבדים אותו וזה לא מובן