ניצחונות לצעירי טירה,אזור ומכבי קריית מלאכי

המחזור השישי בליגות ב' דרום. צעירי טירה ממשיכה להוביל בליגה ב' דרום א' לאחר ניצחון 0:3 על בית"ר ר"ג. אזור ניצחה את הכח ר"ג. בדרום ב': מכבי קריית מלאכי מנצחת בנתיבות 2:1. ניצחון למ.כ שדרות 1:3 בדרבי מול מכבי המקומית

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 12-10-2022
  • 06:20

ליגה ב' דרום א':

 

במשחק שפתח את המחזור השישי ביום שני אירחה בית"ר פתח תקווה את הפועל קרית אונו. האורחים נהנו משערים של אבישי שחם וליאור יהודשה במחצית השנייה לניצחון יקר ושלוש נקודות מול בית"ר פתח תקווה הממשיכה לאבד גובה מפתיחת העונה שסיימה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של נבו שחם. הפועל אזור התארחה למשחק מסקרן מול הכח עמידר רמת גן וחזרה עם ניצחון 2:1.  עירוני בית דגן ציפתה להמשכיות לאחר הניצחון מול הכח עמידר רמת גן במחזור האחרון ופגשה בעולה החדשה המכתש גבעתיים. תמיר גורדנה העלה את האורחים ליתרון בחלוף 2 דקות, 1:0. עמית אלימלך כבש שער שוויון,1:1. במחצית השניה אסף לוי החזיר את היתרון עד לסיום, 2:1 גדול למכתש.

 

 

שחקני המכתש גבעתיים. ניצחון גדול על בית דגן. צילום: חיים וינגרטן.

 

צעירי טירה ממשיכה להיות הלהיט החם של הליגה. הקבוצה אירחה את בית"ר רמת גן ןשמרה על רצף הניצחונות בניצחון, 0:3. עבד אל חפיז וצמד שערים של בראא קאסם העניקו לטירה ניצחון ושבוע נוסף בראשות הטבלה. הפועל גני תקווה אירחה את הפועל שועאע כפר קאסם. שחקניו של רונן וינשטיין ציפו להמשכיות לאחר הניצחון בדרבי על קרית אונו. צמד שערים של אדיר נחמיאס ושער של דור אוסידון מול שער מצמק של עומרי עמאר העניקו לכחולים ניצחון שני ברציפות ושלוש נקודות.

 

 

שחקני אזור חוגגים ניצחון על הכח עמידר רמת גן. צילום: יח"צ

 

הפועל לוד חגגה על חשבונה של רמת ישראל בניצחון 6:1. בני יפו התאוששה מהתיקו 2:2 מול בית"ר רמת גן בניצחון 0:1 על הפועל מחנה יהודה, יצחק מולו כבש.

 

במשחק נוסף: מכבי עמישב פ"ת-הפועל עירוני הוד השרון 1:2.

 

ליגה ב' דרום ב':

 

מי יעצור את הקטר הכתום מקריית מלאכי. שחקניו של יואל סויסה ממשיכים בכושר המצוין מפתיחת העונה בניצחון 2:1 על מכבי עירוני נתיבות. הדר לוי וירין מכלוף כבשו למלאכי מול שער מצמק של יונתן אליאס. בית"ר נורדיה ירושלים איבדה שתי נקודות לאחר סיימה בתיקו 1:1 מול הפועל עירוני גדרה. ליאל סספורטס העלה את האורחים ליתרון, 1:0. עשר דקות לסיום עדן שעשע כבש שער שוויון 1:1. גדרה סיימה בעשרה שחקנים את המשחק לאחר הרחקתו של סער קלדרון. מ.כ שדרות רשמה ניצחון גדול בדרבי מול מכבי המקומית. סיאף אלהואשלהףאלון יופה ורועי אללוף כבשו למ.כ שדרות מול שער מצמק של אביה אסולין.  הפועל ירוחם התאוששה מההפסד לגדרה במחזור האחרון בניצחון חוץ 4:1 על בני לוד. דודו כהן בצמד שערים, אלירן וסקר ומושיקו אביטן כבשו לירוחם מול שער מצמק של בר יצחק. 

 

 

 

מ.כ ירושלים ממשיכה בחוסר היציבות שסיימה בתיקו ביתי, 1:1 מול מכבי רמלה. אורי כהן העלה את האורחים ליתרון, 1:0. אור אליהו איזן מהנקודה הלבנה, 1:1. שער של מתן מלכה במחצית השנייה העניק למכבי באר שבע ניצחון 0:1 על הפועל אשקלון. שיכון המזרח ושגב שלום סיפקו משחק רב שערים הנגמר בחלוקת נקודות 2:2. מוהנד אבו כאף ועלא אבו סמיר העלו את שגב שלום במחצית ליתרון 2:0. במחצית השנייה הבטיה גמבר ועומר יעקב כבשו לשיכון המזרח.

 

 

שחקני מ.כ שדרות. ניצחון גדול בדרבי של שדרות. צילום: פייסבוק מ.כ שדרות

 

במשחק נוסף: בית"ר קרית גת-הפועל בני אשדוד 3:0.

 

 

שחקני שיכון המזרח ושגב שלום. צילום: פייסבוק מ.ס שיכון המזרח

הוסף תגובה
תגובות