ניצחונות ללוד אזור, קריית מלאכי ונורדיה. אשקלון ממשיכה להתבזות

המחזור החמישי בליגות ב' דרום א' וב' נערך בסופ"ש. בליגה ב' דרום א': הפועל לוד והפועל אזור מנצחות. ניצחון לגני תקווה בדרבי על קרית אונו. בליגה ב' דרום ב' ניצחונות לקריית מלאכי ובית"ר נורדיה ירושלים. הפועל אשקלון הפסידה 4:8.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 09-10-2022
  • 07:43

ליגה ב' דרום א':

 

המחזור החמישי נפתח במשחק בין הפועל לוד למכתש גבעתיים. על כר הדשא שחקני לוד המשיכו בפתיחת העונה הטובה שהביסו בתוצאה 0:3.לידור כהן, ערן זגר וגמליאל פרץ כבשו ללוד. הפועל הוד השרון ממשיכה במסלול ההפסדים לאחר הפסד ביתי 3:1 לצעירי טירה. רז כהן העלה את המקומיים ליתרון.עלי טאהא ועבד אל חפיז מנצור ואמין ריאן הפכו את התוצאה לצעירי טירה. בני יפו מוליכת המחזור ערב המחזור סיימה בתיקו 2:2 מול בית"ר רמת גן. אבי חי ורן כדור כבשו לרמת גן. טל שטח (עצמי) וסאמח מוסא השוו את התוצאה לבני יפו.

 

רונן וינשטיין, ניצחון בכורה כמאמן גני תקווה בדרבי על קרית אונו. צילום: מיכאל מיקי כהן

 

הפועל גני תקווה רשמה ניצחון יוקרתי בדרבי מול הפועל קרית אונו. שער ניצחון במחצית הראשונה של כפיר עטיה הכריע את המשחק והעניק ניצחון בכורה על הקווים לרונן וינשטיין מאמן גני תקווה. הפועל מחנה יהודה רשמה ניצחון ליגה שני העונה, 0:1 על הפועל רמת ישראל הנותרת ללא ניצחון מפתיחת הליגה. גל שטרן כבש למחנה יהיודה. הפועל אזור ממשיכה ברצף הניצחון לאחר ניצחון ביתי, 0:3 על מכבי בית"ר פתח תקווה. שערים של דוד הלל, תומר בן חיים ושרון גורמזנו. הפועל שועאע כפר קאסם גברה  0:2 על עמישב פתח תקווה, שערים של אחמד סרסור ופדאל עאמר.

 

הכח עמידר רמת גן-עירוני בית דגן 3:1

 

ליגה ב' דרום ב':

 

מוליכת הליגה, מכבי קריית מלאכי ממשיכה בפתיחת העונה המצוינת בניצחון 1:3 על בית"ר קרית גת. שחקניו של יואל סויסה נהנו משערים של אלירן שערי, רחמים צ'קול והדר לוי. אלישי אבאטו צימק לקרית גת. בית"ר נורדיה ירושלים ממשיכה להיצמד לקריית מלאכי לאחר ניצחון במפגש הצמרת מול מ.כ שדרות 1:3. ירין הילל, דוד אסנקה ובר בן עמי כבשו לנורדיה. רועי אללוף צימק לשדרות. מכבי עירוני נתיבות גברה בחוץ 3:1 על מכבי רמלה. ירין אבקסיס (צמד) ואופיר נסימי כבשו לנתיבות מול שער מצמק של אורי כהן.

 

 

ירין אבקסיס, צמד שערים בניצחון נתיבות על מכבי רמלה. צילום: טל סיגרון, עמוד מכבי עירוני נתיבות הרשמי

 

מ.כ ירושלים התאוששה מההפסד בדרבי לנורדיה עם ניצחון 2:1 על מכבי עירוני שדרות. דור מלכה ועידן חג'ג' כבשו לירושלים. זוהר קסאפו צימק לשדרות. הפועל עירוני גדרה רשומה על תוצאת המחזור. האורחים נקלעו לפיגור במחצית הראשונה 0:2 מול הפועל ירוחם שערים של מושיקו אביטן ואלירן אפריאט. במחצית השנייה גדרה חזרה למשחק, עדן שעשע בצמד שערים ושער של עומרי מנשה הפכו את התוצאה לניצחון גדול, 3:2. מכבי באר שבע ציפתה לזכות בניצחון בכורה בליגה מול מ.ס שיכון המזרח וסיימה בתיקו 1:1. עומר יעקב העלה את שיכון המזרח ליתרון במחצית הראשונה. דור דדוש כבש שער שוויון במחצית השנייה. הפועל בני לוד הביסה את הפועל אשקלון החלשה בתוצאה 4:8.

 

הפועל בני אשדוד-שגב שלום 2:2.

שחקני הפועל עירוני גדרה, חוגגים מהפך וניצחון בירוחם. צילום: עמוד הפייסבוק הפועל גדרה

הוסף תגובה
תגובות
  1. מחנה יהודה רק 0:1? (ברק 09-10-2022, 15:41)
    ביתר פ"ת לאן? עמישב, אמרו תהיה בצמרת...ובדרום ב' ניצחון ענק לגדרה על ירוחם החזקה שתדבר עוד בצמרת