"יש לי את היכולות, מאמנים מעדיפים להביא שוערים בעלי שמות על פני שוערים צעירים"

בגיל 30 חן טרנדפיר לאחר קריירת משחק בליגה ב' וג' ומי שרשם היסטוריה בעונה שעברה כשוער מכבי פרדס כץ מצטרף לפרויקט במכבי ספרטק רמת גן. טרנדפיר: "אני עובד קשה באימונים במטרה להגיע לכל משחק מוכן במטרה לתת את כל כולי להצלחה של הקבוצה"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 30-08-2022
  • 08:01

הליגות הנמוכות מספקות מידי עונה שחקנים לליגה ההעל והלאומית.  גם הקיץ אנו עתידים לצפות במספר שחקנים עושים את הפריצה בקריירת המשחק שלהם בכדורגל הישראלי. חן טרנדפיר שוער מכבי פרדס כץ בעונה שעברה רשם היסטוריה שהוביל את הקבוצה לרגע היסטורי בו רשמה 2 ניצחונות בעונת המשחקים 21/22. השוער בן ה-30 שיחק בשנים האחרונות בליגה ב' וג' הצטרף הקיץ לפרויקט במכבי ספרטק רמת גן.   

 

חן, בוא נחזור להתחלה. רוב הציבור לא מכיר אותך, אז תספר קצת על עצמך.   

 

"חזרתי לשחק בשלוש שנים האחרונות, הגעתי להפועל רמת ישראל קרית שלום. כמובן קיבלו אותי באהבה , זה כמו בית בשבילי וקיבלו אותי עם המון אהבה, כמובן יצאתי משם עם חברים חדשים לחיים. אחרי עבודה קשה שלי אישית עם מאמני שוערים כמו גל אנגלשטיין קובי ביטרן,עמי גניש ותום אלמדון נתתי את כל כולי תמיד באימונים כדי להוכיח לא רק לאחרים אלה גם לעצמי שמגיע לי הזדמנות לקבל דקות משחק ולנסות לקבל את חולצת ההרכב. לא פעם היו לי הזדמניות, לא תמיד חשבו שאני מספק את הסחורה כי לא תמיד נתנו לי להוכיח מה אני שווה גם כשהבאתי את הנקודות. בליגה ג' שוער/כל שחקן אחר אני מסתכל על זה אחרת, אתה נמדד ע"י היכולות שלך באימונים ועל זה על פי דעתי שחקן/שוער צריך לקבל את חולצת ההרכב . נכון שיש שוערים עם יותר נסיון או פחות אבל איך מצפים משוער או שחקן אחר להוכיח אם כל הזמן היו דוחקים אותו לפינה ולא נתנו לו להוכיח. לא כל שוער או שחקן שמשחק בליגה ב'/ג' הוא מקצוען".

 

בגיל 30 לאחר קריירת משחק בליגות הנמוכות. מה הוביל אותך להצטרף הקיץ למכבי ספרטק רמת גן ? 

 

"גיל 30, איך אומרים בענף הספורט של הליגות כמו העל ואירופה זה " השיא " אבל כולם בגיל הזה או יותר באים יותר להנות. הגעתי לספרטק רמת גן, הכרתי אנשים ומועדון שהוא משפחה. הקבוצה נרשמה למשחקי הגביע דבר שיוסיף לקבוצה כחלק מהכנה לקראת עונת המשחקים בליגה וניסוי עבור המאמן יראה מי טוב ובאיזה תפקיד יוכל לשחק.  היו לי מספר הצעות מקבוצות מליגה ב' וג' אבל לבסוף בחרתי להצטרף לפרויקט הנפלא בספרטק רמת גן".

 

בעונה שעברה היית שותף לרגע היסטורי כשוער מכבי פרדס כץ, הקבוצה ניצחה בשני משחקים. שתף בהרגשה ? 

 

 "וואו, באמת היתה עונה מרגשת גם בפן האישי והקבוצתי. רבים הספידו וזלזלו בקבוצה ממקרי השנים האחרונות בהם הקבוצות היתה יורדת מובסת ומושפלת. בעונה שעברה כל שחקן מההגנה ועד ההתקפה נתנו את הלב והנשמה. אי אפשר לתאר את ההרגשה המטורפת הזאת בשבילי זה היה כמו לקחת אליפות".

 

שיחקת בליגה ב' ובליגה ג'. מה חסר לחן טרנדפיר לפרוץ לקדמת הבמה וקריירת המשחק ?

 

"בקרוב בעז"ה אני הופך להיות אבא. הגיל משחק תפקיד בכדורגל, היו לי הצעות מקבוצות בליגה ב' וג' אבל לצערי השעות של האימונים והמשחקים אינם מסתדרות, בליגה ב' מספר האימונים בשבוע זה יותר מידי. "יש לי את היכולות, מאמנים מעדיפים להביא שוערים בעלי שמות על פני שוערים צעירים".

 

רבים מגדירים אותך כאחד השוערים המוכשרים בליגות הנמוכות. מה מאפיין אותך ?

 

"יש לי את הרצון להצליח. אני עובד קשה באימונים במטרה להגיע לכל משחק מוכן במטרה לתת את כל כולי להצלחה של הקבוצה. בקיץ אני שומר על כושר ומתאמן באימונים אישיים עם מאמן השוערים גל אנגלשטיין. בכל קבוצה ששיחקתי, תמיד הייתי ספורטיבי, מגיע לכל אימון ומשחק בזמן דבר יוצא דופן בליגות הנמוכות. תכונות אופי צריכות להיות לשוער טובות, אני חושב בשנים בהם שיחקתי בניתי לעצמי איזשהו קריטריונים לאישיות של שוער, רוב המשחק אתה לבד מתמודד עם עצמך ואתה חייב לשמור על ריכוז".

 

משהו לסיום ?

 

"רוצה לאחל בהצלחה לכל הקבוצות והשחקנים. עונה ספורטיבית,הגונה ללא פציעות ורגעים שמחים. תודה לאתר גולר על הסיקור הנרחב אודות הליגות הנמוכות, לא מובן מאליו, עלו והצליחו".

 

 

חן טרנדפיר, שוער מוכשר. צילום: פרטי

הוסף תגובה
תגובות
  1. אובלק (עמנואל 30-08-2022, 12:07)
    היידה חן אובלק עלה והצלח
  2. שוער ענק (פבלו דיאס 30-08-2022, 13:13)
    חן אובלק אמן תצליח בקבוצתך החדשה שערים נקיים עד סוף העונה תיתן בראש שוער אחד הגדולים
  3. שוער ענק ודמות יאללה ביתר עזרא עונה הבאה (גילאור 12-06-2023, 22:12)