"הצלחנו לעשות את הבלתי יאמן, להישאר בליגה"

כך אמר איסמעיל עאמר מאמן הפועל ראשון לציון בניצחון 3:1 על הפועל כפר שלם במסגרת משחק מבחן. עאמר הוסיף: "החילופים שביצעתי הוסיפו מימד בחלק ההתקפי לניצחון.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 12-05-2022
  • 14:03

עונת המשחקים 21/22 בליגות הנמוכות הגיע אמש (ד') לסיומה באצטדיון בנתניה, הפועל כפר שלם והפועל ראשון לציון נפגשו למשחק בו המנצחת תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית, המפסידה בליגה א'. האורחים מעיר היין הגיעו למשחק לאחר ניצחון דרמטי 2:1 על הפועל רעננה במסגרת מחזור סיום העונה הסדירה בליגה הלאומית.  הקבוצה של איסמעיל עאמר נקלעה לפיגור מוקדם 0:1 משער של אלי אלבז, אך הצליחה להפוך את התוצאה במחצית השנייה ולחגוג הישארות מתוקה בניצחון 3:1. דקות ארוכות חגגו על כר הדשא שחקני הקבוצה יחד עם הצוות המקצועי בראשות מאמן הקבוצה איסמעיל עאמר את ההישארות בליגה.

 

מאמן הפועל ראשון לציון, איסמעיל עאמר בסיום: "אין מאושר ממני. תודה לשחקנים, גברים הוכיחו אופי בשני משחקים מאוד קשים. עברנו אותם למרות תקופה קשה בסגל חסר ושחקנים פצועים הצלחנו לעשות את הבלתי יאמן להישאר בליגה. יש לי שחקנים גברים, מחצית שניה מצוינת של הקבוצה אחרי פיגור מוקדם להפוך את התוצאה. אני גאה בשחקנים שנתנו את הכל ועמדו במשימה, זה לא קל לאורך כל העונה להיאבק בתחתית הליגה להגיע למשחק מול יריבה טובה ולנצח".
 
הקבוצה נקלעה לפיגור בדקות הפתיחה. מה הוביל לניצחון ?

"קורה קבוצה נקלעת לפיגור בדקות הפתיחה של המשחק ממצב נייח. כפר שלם לא בעטו לשער לאורך המחצית הראשונה מלבד השער, הגענו למצבים מול השער של כפר שלם, לא השכלנו לכבוש במחצית הראשונה. מחצית שניה טובה של הקבוצה, השחקנים עלו מחדר הלבשה במטרה אחת לנצח. החילופים שביצעתי אוהד אלמגור, יובל ששון ודן כדור הוסיפו מימד בחלק ההתקפי לניצחון. השחקנים  הוכיחו למרות עונה קשה ולא פשוטה סביב לחצים וסדרת משחקים ללא ניצחון יש על מי לסמוך, גאה בהם אחד אחד".

צילום: מני בן ארי

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר שלם (אדומים אשדוד 12-05-2022, 14:13)
    קבוצה זבל זבל זבל מגיע להם
  2. יש לכם קבוצה לעליה לליגת העל (יפואי 12-05-2022, 23:05)
    איך הגאתם למצב הזה