"יש פערים קטנים בין הקבוצות, המשחק יוכרע בהארכה או בפנדלים"

כך אמר עידן בראון, מי שאימן בליגה הלאומית ברמת השרון ואימן אשתקד ולפני שנתיים במכבי הרצליה בליגה א' - אותם הוביל עד גמר הפלייאוף: "החלק ההתקפי של כפר שלם עדיף על ראשון לציון, בהגנה ובקישור היתרון של ראשון". ניתוח של המשחק מפי המאמן שמכיר את שתי הקבוצות וחווה משחק כזה על בשרו לפני שנתיים

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-05-2022
  • 15:21

עידן בראון אימן העונה רמת השרון מהליגה הלאומית ובשנתיים לפני כן אימן במכבי הרצליה בליגה א' והגיע עד לגמר הפלייאוף לפני שנתיים מול הפועל עכו, שם הפסיד.

 

עידן מכיר את ראשון לציון וכפר שלם מצוין ולקראת הגמר המסקרן הוא מנתח את שתי הקבוצות מקצועית וגם את יחסי הכוחות: "צפוי משחק שקול מאד, כמי שהתמודד בעבר במעמד הזה יש הבדלי עוצמות בין הליגות. למרות שבשנים האחרונות יש צמצום פערים בין שתי הליגות, עדיין קיימים הבדלים כמו השחקנים הזרים שיש בלאומית ואמורים להביא את הערך המוסף. אבל שינוי השיטה של הפלייאוף שהפך את המאבק בגמר במקום שני משחקים כפי שהיה בעבר למשחק אחד, מגדיל את הסיכוי של הקבוצות מליגה א, מכיוון שבמשחק אחד הכל יכול להיות".

 

קדוסי, מהווה יתרון לכפר על פני ראשון לציון. צילום: דדי ברק

 

מה עמדות החוזקה של כל קבוצה על פני השניה?

"אני חושב שמבחינת איכות השחקנים, השחקנים של ראשון יותר איכותיים, אבל כקבוצה כפר שלם מגיעים במומנטום יותר טוב ואולי הכי טוב שלהם העונה. בחלק הקדמי ראשון לציון במפתיע פחות טובה מכפר שלם לדעתי. שיש לה את הייפורד שבמהירות ובעוצמות יכול לעשות צרות להגנה של ראשון לציון. קדוסי שהוא ווינר אדיר של הכדורגל הישראלי, תוסיף את ברמי שהוא לדעתי תגלית העונה, שיודע לכבוש. אתה מקבל שלישייה קדמית סופר איכותית ולא לשכוח את אלי אלבז אולי החלוץ הטוב בליגה שברגעי ההכרעה למעשה הוא העלה את כפר שלם למשחק הזה". 

 

"בקישור ובמרכז המגרש היתרון הוא של ראשון לציון. בחלק האחורי היתרון הוא של ראשון לציון בעיקר במגינים שניהם גם סעדון וגם דוסו תוקפים המון ויהיה מעניין לראות את כפר שלם עוצרים אותם. בשער, בראשון פתח במשחק האחרון בן ויצמן שהרשים מאד והרבה בזכותו ראשון הגיעו למבחנים. מנגד עידו שרון של כפר שלם הוא שוער מוכשר מאד שעושה עונה טובה מאד, אך ללא ניסיון. מעניין יהיה לראות אותו מתמודד במפגש מהסוג הזה". 

 

 

לסיכום: "יש פערים מאד קטנים בין הקבוצות, המשחק יוכרע בהארכה, אם לא בפנדלים. ושם כבר קשה לדעת מי ינצח".

עידן בראון, מכיר את שתי הקבוצות וחושב שיהיה משחק צמוד..צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה כפר שלם! (אוהד 10-05-2022, 18:58)
    אוהבים!
  2. יאללה כפר (דור 10-05-2022, 22:23)
  3. ייאללה ראשון (מוטי 11-05-2022, 03:35)
    תביסו את הפחית זבל מכפר שלם .שיחקנו בליגה א .עבריינים מסריחים עולם תחתון