"עונה מאתגרת, מעבר לציפיות שלנו"

כך אמר פטריסיו סייג מאמן מכבי טמרה שמסכם עונה בה הקבוצה סיימה בהפרש שתי נקודות בלבד מהמקום המוביל לפלייאוף. סייג הוסיף ואמר: "מאמן לא יכול להצליח לבד ללא שחקנים"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 13-05-2022
  • 14:08

מכבי טמרה סיימה את עונת המשחקים 21/22 בהרגשה של פספוס, הקבוצה סיימה את העונה במקום השישי הפרש שתי נקודות מהפועל הרצליה במקום המוביל למשחקי הפלייאוף. על הקווים פטריסיו סייג הוביל את הקבוצה לעונה מצוינת תחת סגל שחקנים המשלב שחקנים ותיקים וצעירים.

 

פטריסיו סייג התייחס לעונה שמכבי טמרה עברה: "עונה מאתגרת מעבר לציפיות שלנו. לצערי הרב הקבוצה סבלה מבעיות כלכליות, קבוצה אחרת בליגה היתה מתפרקת במצב שלנו. הקבוצה הוכיחה לאורך העונה יציבות וכושר מצוין, התמודדנו שווה בשווה מול קבוצות עם תקציב גבוה מאיתנו צעירי טייבה, עירוני טבריה. השחקנים הוכיחו אופי, לב ונשמה על המגרש בלעדיהם זה לא היה קורה".

 

 

פטריסיו סייג, הוביל את מכבי טמרה לחלק העליון בליגה. צילום: חגאג רחאל

 

בפן האישי, פטריסיו סייג רושם עונה מצוינת על הקווים כמאמן מכבי טמרה שתף בהרגשה.

 

"מאמן לא יכול להצליח לבד ללא שחקנים. לאורך העונה שחקנים גילו אופי בתקופות לא פשוטות שחוו בחדר ההלבשה. בפן האישי שמח להוביל את מכבי טמרה לחלק העליון בליגה א' מול קבוצות עם תקציבים גבוהים פי כמה מטמרה".

 

אימנת בשנים האחרונות במחוז הדרומי והצפוני בליגה א'. לאן פניו של פטריסיו סייג בעונה הבאה ?

 

"אחרי עונה ארוכה,  קצת חופש. אין לי ציפיות, מה שקורה פה בכדורגל הישראלי אינו מוסיף למאמנים. מאמנים לא מתקדמים לפי העונה שלהם בקבוצה או קריירת האימון ככה שאין לי כרגע ציפיות ומחשבות לקראת העונה הבאה". 

פטריסיו סייג, הוביל את מכבי טמרה לחלק העליון בליגה. צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן מצויין ..מקצוען (שחקן 13-05-2022, 14:30)
    אחד המאמנים הטובים שהתאמנתי אצלו⚽️????
  2. לא יודע לאמן (דניאל 13-05-2022, 16:32)
    מאשים את כולם רק לא את עצמו מאמן חלש ביותר