"היה לנו חדר הלבשה בריא ושמח גם בתקופות פחות טובות, נהנתי לבוא בכל אימון"

מאמן עירוני נשר, עומר לוינזון מסכם עונת המשחקים בהצלחה רבה עם הישארות בליגה א' צפון לאחר שסומנה בתחילת העונה כאחת המועמדות לירידה לליגה ב'. לוינזון הוסיף: "היה לנו חדר הלבשה בריא ושמח גם בתקופות פחות טובות, נהנתי לבוא בכל אימון"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 09-05-2022
  • 13:03

עונת המשחקים 21/22 בליגה א' צפון סיפקה לא מעט הפתעות. אחת ההפתעות העונה עירוני נשר. הקבוצה בהדרכתו של עומר לוינזון סומנה כאחת המועמדות לירידה ליגה. פתיחת העונה אינה האירה פנים עבור הקבוצה, במועדון נתנו את מלוא הגיבוי למאמן וסגל השחקנים שרשמו סיבוב שני מצוין וכרטיס עונה נוספת בליגה א' צפון.


מאמן הקבוצה, עומר לוינזון סיכם את העונה: "הייתה לנו מטרה בתחילת העונה להישאר בליגה, בעונה שיש 4 יורדות מטרה לא פשוטה במיוחד עם תחילת עונה לא טובה שלנו יצרה לנו פער מיתר הקבוצות. ידענו לעמוד בה, עם כדורגל טוב לאורך כל העונה ומספר נקודות גבוה והפרש שערים מהטובים בליגה".

 

פתיחת עונה לא טובה של הקבוצה אחריו הגיע הסיבוב השני המצוין. מה היה המרכיב העונה בעירוני נשר ליתר יריבותיה לתחתית ?

 

"אני חושב ששמרו אני והצוות שלי על העבודה קשה באימונים לאורך כל הדרך, הכנה מקסימלית לכל משחק. בנוסף ידענו לקחת נקודות במאבקים ישירים מול הקבוצות שנאבקו איתנו על הישארות בליגה. היה לנו חדר הלבשה בריא ושמח גם בתקופות פחות טובות, נהנתי לבוא בכל אימון".

 

בפן האישי, עומר לוינזון רושם עונה מצוינת על הקווים כמאמן עירוני נשר. מה סוד ההצלחה ?

 

"הרבה אנשים לא מכירים אותי, חושבים שהגעתי משום מקום ישר לליגה א'. אני כבר 15 שנה מאמן בליגה א', אימנתי לפני 4 שנים את צור שלום ומבחירה אימנתי בקבוצות נוער באיזור הצפון בהצלחה מרובה בשנים האחרונות. השחקנים ששיחקו אצלי ובעלי מועדונים יודעים אני מגיע לכל אימון ומשחק מוכן עם הרבה תשוקה למשחק, הדרישות שלי מהשחקנים גבוהות. אני לא מתפשר ומעגל פינות, יש שיאהבו ויש שלא. בסוף זאת הדרך להצלחה של כולם".

 

אימנת בשנים האחרונות במחלקות הנוער. לאן פניו של עומר לוינזון בעונה הבאה ?

 

"אני צריך לשבת עם עירוני נשר, העדיפות הראשונה להם. יש הצעות מקבוצות אחרות, כרגע אני לא ממהר לסגור. ננוח, נצבור כוחות מחודשים לקראת העונה הבאה".

עומר לוינזון, עונה מצוינת למאמן המוכשר. צילום: חגאג רחאל

 

עומר לוינזון, מוביל את עירוני נשר לעונה נוספת בליגה א' צפון. צילום: חגאג רחאל

 

מילה לסיום ?

 

"נשר מקום מדהים עם תנאים מהטובים בליגה. בעלי בית שעושים מעל ומעבר עבור הצלחת המועדון, אני מקווה שקרבניטי העיר יתנו גם יד להצלחה של הקבוצה ומחלקת הנוער באיזור הצפון".

עומר לוינזון, עונה מצוינת למאמן המוכשר. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות