מחזור הסיום בלאומית: ראשון לציון, רעננה ועכו נאבקות על הישארות

הליגה הלאומית מגיעה לסיומה ביום שישי הקרוב והמצב בתחתית רותח. על ההישארות בליגה נאבקות שלוש קבוצות המייצגות ערים שהן מהגדולות בארץ - ולכולן עבר לא רחוק בכלל בליגת העל

  • על ידי: אורי בן נון
  • 04-05-2022
  • 20:20

הפועל עכו בעלת העבר המפואר, הפועל ראשון לציון שמחלקת הנוער שלה הוציאה שחקנים כמו עומר אצילי ורמי גרשון, והפועל רעננה שבעונת 2015/16 עוד הייתה בפלייאוף העליון של ליגת העל. כמעט בלתי נתפס שאחת מתוך השלוש האלה תרד לליגה א' כבר ביום שישי הקרוב, ואחת נוספת תתמודד במשחקי המבחן מול נציגת ליגות א'.

 

מבין השלוש, הפועל עכו מגיעה במצב הטוב ביותר למחזור הסיום. היא נמצאת במקום ה-13 (ממנו נשארים בליגה) עם 43 נקודות לאחר שניצחה במחזור האחרון את ראשון לציון בתוצאה 1:0. עכו שירדה מליגת העל רק בעונת 2017/18 תארח בביתה את עירוני רמת השרון שכבר אין לה יותר מדי על מה לשחק. ניצחון ועכו בלאומית גם בעונה הבאה, כל תוצאה אחרת עלולה לשלוח אותה להתמודדות במשחקי המבחן.

 

הפועל רעננה תארח באצטדיון רמת גן את הפועל ראשון לציון לקרב נגד הירידה הישירה. רעננה לוקחת חלק באחת משתי הליגות הבכירות מאז שנת 2000, והיא מגיעה למשחק מהמקום ה-14 (המוביל למשחקי המבחן) וברצף של שלושה משחקים ללא הפסד. מנגד, הפועל ראשון לציון, הקבוצה של העיר הרביעית בגודלה בישראל למי ששכח, מגיעה למשחק כשהיא עם הגב לקיר. הקבוצה מתחת לקן האדום עם 40 נקודות במאזנה ורק ניצחון ימנע ממנה ירידה ישירה לליגה השלישית, דבר שהיא לא עשתה פעם אחת בכל משחקיה בפלייאוף התחתון.

 

בכל תרחיש שלא יהיה, בעונה ליגה א' הולכת לקלוט אליה קבוצה שלא הייתה בליגה השלישית כבר המון המון זמן. כעת נותר רק לחכות ליום שישי ולגלות מי זאת תהיה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כדורגל אכזרי (המוכתר משעריים 04-05-2022, 22:01)
    איזה מזך היה לבני יהודה עם השיויון של רמת גן מול ראשלצ
  2. ראשל"צ יורדים (פצצי 05-05-2022, 07:35)
    עכו למבחנים רעננה וראשון יורדים