תחזית ליגה לאומית עם עוה"ד שי אבני

המחזור ה 35 בליגה הלאומית הגיע ואיזה מחזור יש לנו!! בצמרת הפועל פ"ת תפגוש את כפר קאסם לקרב ישיר על המקום המוביל לליגת העל ואילו בתחתית הפועל עכו תארח את הפועל רעננה לקרב ישיר על מקום בליגה הלאומית בעונה הבאה...מעניין כבר אמרנו?....מי ינצח? מי יפסיד? ומי יחגוג בסוף המחזור..

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 24-04-2022
  • 14:15

אנו במחזור ה-35 כאשר ריינה מובילה בפער 4 נקודות בראש הטבלה והעניין הוא סביב העולה השניה. ארבע קבוצות נאבקות על הכרטיס השני וביניהן מ.ס כפר קאסם, הפועל פ"ת, סקציה נס ציונה וא.ס אשדוד.

המשחק המרכזי הוא סוג של דרבי בין הפועל פ"ת לכפר קאסם הסמוכה. משחק שיכריע רבות על כרטיס העלייה השני.

בתחתית בית"ר ת"א ירדה רשמית לליגה א' ורעננה נמצאת במקום הלפני אחרון לאחר שסיימה מולה בתיקו. עכו וראשל"צ רק נקודה מעל רעננה. רעננה תגיע במשחק המרכזי של הפלייאוף התחתון למשחק חוץ קשה מאוד בעכו כאשר המפסידה תהיה עם רגל אחת בליגה א'.

 

האם נראה חגיגה של כפר קאסם? צילום: חגאג רחאל

 

פלייאוף עליון-המשחקים:

סקציה נס ציונה-א.ס אשדוד

שי אבני: נס ציונה נמצאת רק שתי נקודות מהמקום השני. אשדוד מפתיעה את כולם כל שבוע מחדש ובמחזור האחרון ניצחה את כפ"ס והוציאה אותה ממאבק העלייה. עם כל הסימפטיה לאשדוד, היא עדיין לא מוכנה מבחינה תקציבית וניהולית לליגת העל ונס ציונה חייבת לקחת את הנקודות כדי להישאר במסלול העלייה. הניחוש שלי: סגקציה נס ציונה.

 

הפועל פ"ת- מ.ס כפר קאסם

שי אבני: שתי הקבוצות במרחק נקודה זו מזו ושתיהן חולמות על ליגת העל. משחק טקטי מאוד ששתי הקבוצות יפחדו להפסיד. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

בני יהודה ת"א-מכבי בני ריינה

שי אבני: בני יהודה כבר מזמן סיימה את עונת הבלהות שלה, ריינה תנצח ותעלה רשמית לליגת העל ובכך תחתום עלייה היסטורית של יישוב קטן של 19,000 איש לליגת העל. הניחוש שלי: מכבי בני רינה.

 

הפועל כפ"ס-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: שתי קבוצות שסיימו את העונה. פאחם הזמינו לסגל אפילו שחקנים מהנוער. כפ"ס תיקח את הנקודות בבית. הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

פלייאוף תחתון-המשחקים:

הפועל ר"ג-מכבי אחי נצרת

שי אבני: שתי קבוצות שנמצאות בצמרת הפליייאוף התחתון ונקודה תספיק להם כדי להבטיח עונה נוספת בליגה הלאומית. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

שחקני הפועל פ"ת , רוצים לחגוג גם מול כפר קאסם ולעלות לליגת העל. צילום: סער כרמלי, דוברות הפועל פ"ת.

 

הפועל עפולה-הפועל רמה"ש

שי אבני: שתי הקבוצות צריכות עוד שתי נקודות כדי להבטיח הישארות בליגה ולכן יפחדו להפסיד. שתיהן יהיו מרוצות מנקודה. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

בית"ר ת"א/בת ים-הפועל ראשל"צ

שי אבני: בית"ר ת"א כבר ירדה ליגה. הפועל ראשל"צ קבוצה טובה שרק חוסר מזל מנע ממנה להיכנס לפלייאוף העליון. ראשל"צ חייבת פה שלוש נקודות כדי להשאיר סיכוי להישאר בליגה. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

הפועל עכו-הפועל רעננה

שי אבני: משחק עונה בתחתית! משחק גורלי שבו המפסידה תהיה עם רגל אחת בליגה א'. תיקו ישאיר את שתי הקבוצות להילחם עד המחזור האחרון ורק ניצחון יכול לתת אויר למנצחת. אני צופה משחק שקול וטקטי שאם יוכרע זה יהיה עם שער בודד.

הניחוש שלי: הפועל עכו.

עוה"ד שי אבני, מכיר את הליגה הלאומית...

הוסף תגובה
תגובות