"מגיעים במטרה לנצח את מגדל העמק ולעשות היסטוריה"

כך אמר בלם הפועל טירת כרמל בני סימן טוב לקראת משחק המבחן מול הפועל מגדל העמק על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה א' צפון. סימן טוב הוסיף: ״העיר שלנו לובשת חג אדום, יש תחושה נהדרת בעיר מלא אנשים שלא שמענו 20 שנה פתאום חזרו להתעניין בקבוצה"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 24-04-2022
  • 07:45

הפועל טירת כרמל עושה מסע מופלא בליגה ב' צפון. שחקניו של חנא פרהוד יעלו מחר (ראשון, 16:00) לכר הדשא באצטדיון בעילוט במטרה לרשום היסטוריה, ניצחון על הפועל מגדל העמק שיקנה לקבוצה כרטיס עליה לעונת המשחקים 22/23 בליגה א' צפון.

 

טירת כרמל הקבוצה ניצחה במסגרת גמר פלייאוף ליגה ב' את הפועל עירוני כרמיאל בתוצאה, 1:0 בתום 120 דקות של כדורגל. בקבוצה תכונה רבה לקראת המשחק מול מגדל העמק, הקבוצה קיימה אימון פתוח לאוהדי הקבוצה ותושבי העיר כחלק מההכנות לקראת המשחק מול מגדל העמק.

 

בלם הקבוצה, בני סימן טוב התייחס לקראת המשחק: " אני כל כך גאה בשחקנים ובילדים עושים עונה חלומית. הלב והנשמה שהם שמים כל אימון ומשחק ישתלם לעיר שלנו מחר. זה הפיניש האחרון לעונת המשחקים מחר בעילוט, מגיעים במטרה לנצח את מגדל העמק ולעשות היסטוריה. בשבילי אישית זה סגירת מעגל, לפני עשור הייתי שותף במשחק העליה של מגדל העמק לליגה א'.  אין מאושר ממני להיות שותף במשחק עליה היסטורי של הפועל טירת כרמל".

 

מה הכלים לניצחון על הפועל מגדל העמק: ״מקצועי אני משאיר את ההכנה לצוות המקצועי בראשות חנא פרהוד מאמן הקבוצה. אני אחראי על הלב והנשמה של כל אחד ואחד מהשחקנים שלנו".

 

בשלוש שנים האחרונות, טירת כרמל מעפילה למשחקי הפלייאוף. שתף בהרגשה בעיר לקראת המשחק ?

"כן, מה שעושים הנהלת הפועל טירת כרמל בשלוש שנים האחרונות חייבים לתת להם מילה טובה. תקציב הכי נמוך בליגה ב' וא', נותנים שקט ועבודה טובה. העיר שלנו לובשת חג אדום, יש תחושה נהדרת בעיר מלא אנשים שלא שמענו 20 שנה פתאום חזרו להתעניין בקבוצה, בשחקנים, זה נותן דחיפה אדירה ומלא ביטחון לקראת המשחק מול הפועל מגדל העמק".

 

לסיום, מה המסר לקהל אוהדי הקבוצה ותושבי העיר?

"הנהלת הקבוצה דואגת להסעה וכניסה למשחק לקהל האוהדים ותושבי העיר. זה הזמן לבקש מכולם להגיע להיות שותפים לעונה החלומית שלנו".

בני סימנטוב, הכוכב הגדול של טירת הכרמל רוצה לעלות לליגה א.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכור בני (תומר גבאי 24-04-2022, 16:34)
    אתה תמכור אותם כמו שמכרת את נשר נגד ערערה לפני 4 שנים אתה ומאיר גבאי יא מגעיל