טור דעה: לקראת משחקי הפלייאוף בליגה ב׳ צפון

המאמן משה ויצמן עושה לכם סדר בטור דעה לקראת משחק הפלייאוף בליגה ב׳ צפון שיתקיימו מחר, יום ראשון. מצד אחד עירוני כרמיאל, קבוצה עם סגל שחקנים מוכר ומנוסה שהיה בליגות גבוהות יותר, ומנגד טירת הכרמל קבוצה שעובדת במגרש ובנויה כמקשה אחת כשסך כל החלקים שלה עולה על השלם

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 16-04-2022
  • 18:44

כרמיאל:

קבוצה עם שחקנים מנוסים מאוד שירדו לליגה ב כדי להחזיר את הקבוצה לליגה א . בעונה הסדירה הקבוצה לא הרשימה ורק ברגע האחרון הקבוצה נכנסה לפלייאוף. 

 

הקבוצה עברה שינוי בצד המקצועי כאשר רפי בוסקילה המנוסה הגיע באמצע העונה, והחליף את המאמן המקומי לירון ייגר. מרגע הגעתו של רפי הקבוצה צירפה שחקנים מנוסים בעיקר 
בחלק ההתקפי כגון: נור ביסן וסהר אזולאי (שהתאקלם בצורה מצוינת ומרגע הגעתו כבש 6 שערים ) וליעד אלמליח שהגיע מרעננה מהליגה הלאומית.

 

כמו בכל העונה הכל הולך קשה לקבוצה עמוסת הכישרון מכרמיאל וגם כדי להבטיח את 
עצם ההגעה למשחק ההזדמנות האחרונה כרמיאל הייתה צריכה להגיע למשחק האחרון נגד טמרה כן אותה טמרה שניצחה בשבוע האחרון כדי להגיע לגמר המחוזות. 

 

הקבוצה מכרמיאל מלאה בניסיון, כאשר בשער עומר בשאר דהאר המצוין ועם שחקנים כמו 
אהוד מערבי ,יובל שבתאי ,נור ביסן ,ליעד אלמליח ,סהר דהאן ,רמי דהאר ובר עמר 
כל תוצאה מלבד ניצחון תיחשב ככישלון מובהק מהצד של כרמיאל.

 

בני סימנטוב, הכוכב הגדול של טירת הכרמל. צילום: מוראן פחמאוי

 

טירת הכרמל: 
הקבוצה מגיעה למשחק כאשר בכל העונה הקבוצה מראה אופי ולא עוזבת את המשחק אפילו לרגע אחד. כמו בכרמיאל גם בטירת הכרמל עושים שינוי בעמדת המאמן כאשר מי שהתחיל את העונה הוא אייל הלטמן שפוטר כשהוא במקום הראשון.

 

טירת הכרמל קבוצה שעובדת במגרש עם מאמן שמטריף את השחקנים בדמות חנא פרהוד, שברשותו יש מספר עליות מליגה ב לליגה א ואם יש מאמן שמסוגל לעשות את זה שוב פעם אין אחד אחר מלבדו.

 

הקבוצה מטירת הכרמל ידועה בנוקשות שלה עם שחקנים מלאי ניסיון כמו נדיב סימנטוב ,בני סימנטוב ושחקן הבאלנס של הקישור רביב טורונטו שעושה עבודה נפלאה העונה. בחלק ההתקפי יש לטירת הכרמל את החלוץ הכי טוב בליגה חסיב אבו רוקון שבעונת השיא שלו העונה הוא עם 24 כיבושים. כמו כן, יש לשים לב לעומר גולדשטיק המצוין שעושה עבודה שחורה בקישור וההתקדמות שלו לא נעלמת וללא ספק שבעונה הבאה הוא יוכל לעשות את קפיצת המדרגה מבחינתו והיא לשחק בליגה גבוהה יותר.


כמו שאני מנתח את הקבוצות היתרון של כרמיאל דיי ברור בכל עמדה במגרש,אך טירת הכרמל עם התשוקה והחיבור המיוחד שיש בקבוצה הזאת יכולה לעשות את הבלתי יאומן. ההערכה שלי היא שכרמיאל ינצחו ויגיעו למשחק נגד הקבוצה מליגה א.

הוסף תגובה
תגובות
  1. משה ויצמן מא ן של ליגה א ומעלה (חיים השוער 16-04-2022, 19:37)
    מאמן תותח
  2. משה ויצמן כנס (איגוד השופטים אזור צפון 16-04-2022, 20:24)
    שמע משה, מעבר לזה שאתה מאמן מצויין, אתה יודע לכבד שופטים, להתנהג בכבוד . אין עליך ! בטוח שתמצא את המקום שלך בליגה גבוהה יותר , כמו שמגיע לך!
  3. משה (חקו 16-04-2022, 22:31)
    כרמיאל הנוכחית עלתה מליגה ג לפני שנתיים הקבוצה בלי כוכבים שחקנים אפורים ורק מלחמה ואמונה הגיעה לגמר
  4. משה ויצמן (מאיר שמח 17-04-2022, 18:15)
    אין ספק שויצמן יאמן ברמות הגבוהות אחלה בן אדם