מוכנה להכח: 3:1 לבני רעננה על צפרירים חולון

הקבוצה מליגה ג' שרון פיגרה 0:1 במחצית הראשונה במסגרת משחקי המבחן, אך במחצית השנייה שחקניו של אלי צורף הפכו את התוצאה לניצחון מדהים ועליה למשחק המבחן מול הכח עמידר רמת גן ביום רביעי - בו המנצחת תשחק בעונה הבאה בליגה ב' דרום א', המפסידה תשחק בליגה ג'

  • על ידי: מערכת גולר
  • 10-04-2022
  • 14:04

הפועל צפרירים חולון אירחה ביום שישי באצטדיון העירוני את בני רעננה ליגה ג' שרון. שתי הקבוצות הגיעו למשחק לאחר ניצחונות נאים במחזור האחרון. צפרירים חולון ניצחה את הפועל נווה גולן בתוצאה 0:1 והאורחים מהשרון ניצחו 0:2 את מכבי גבעת שמואל.

 

הפועל צפרירים חולון פתחה את המשחק טוב והייתה מסוכנת יותר בדקות הפתיחה. 16 דקות מפתיחת המשחק, המארחת עולה ליתרון על לוח התוצאות, יובל עופרי הבלתי נגמר בעט כדור לבין החיבורים, שער חמישי העונה לחלוץ. 0:1 צפרירים חולון. שער היתרון החזיק עד לסיום המחצית הראשונה.

 

המחצית השנייה הייתה שייכת לאורחים מהשרון. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה רעננה חזרה למשחק משער של איתי לויסמן, 1:1. רעננה המשיכה ללחוץ על שערה של חולון, דקה 76' המהפך הושלם. רע אשד בכדור רוחב לאלון נאגר מול ארתיום גלדקיך לא מתבלבל, 2:1 בני רעננה. צפרירים חיפשה שער שוויון עד לסיום המשחק הותירה את החלק האחורי חשוף. דקה לסיום 90 הדקות, רז כהן ניצלה את העורף האחורי חשוף בצפרירים חולון לכבוש את השער השלישי, 3:1 גדול לבני רעננה. בתוספת הזמן רעננה נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של אליה שרעבי.

 

ביום רביעי תשחק בני רעננה באצטדיון באור יהודה  מול הכח עמידר רמת גן, המנצחת תשחק בליגה ב' דרום א' בעונה הבאה. המפסידה תשחק בליגה ג'.

שחקני רעננה מוכנים למשחק מול הכח ר"ג.

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפערים בין ליגה ב' ו-ג' גדולים. למרות שהכח ר"ג סוס מת (ברק 10-04-2022, 15:04)
    הם יכולים לגבור על רעננה שעלתה בזמן פציעות. לרוב הקבוצות מליגה ב' מצליחות בסוף לשרוד
  2. ל1 אחי ראיתי את הכח וואלה סוס מת אבל לפעמים הגוויה שמה נפיחה מה שמחסל את היריב. ( המגניב 10-04-2022, 16:56)
  3. מה קורה עם אור יהודה נשארו בליגה או עלו ליגה (אוהד 14-04-2022, 17:51)