תחזית ליגה לאומית עם עוה"ד שי אבני

אנו במחזור ה-32 כאשר הצמרת נפתחה לחלוטין וסקציה נס ציונה והפועל פ"ת הצטרפו למירוץ העלייה. בחתתית, הפועל עכו ורעננה הפסידו במחזור האחרון ונאבקות לשרוד בליגה. המשחק המרכזי יהיה בין ריינה המובילה לכפר קאסם שבמקום השני. תיקו ישרת את הפועל פ"ת ונס ציונה שדולקות אחר שני המקומות הראשונים המובילים לליגת העל.בתחתית יהיה קרב תחתית צפוני בין הפועל עכו להפועל עפולה.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 01-04-2022
  • 08:20

פלייאוף עליון-המשחקים:

א.ס אשדוד-בני יהודה ת"א

שי אבני:  משחק בין שתי קבוצות שסיימו למעשה את העונה ויכולות לחשוב על העונה הבאה. בני יהודה היא אכזבת העונה ולשחקניה אין כלל חשק לשחק. אשדוד בבית צריכה לקחת את הנקודות. הניחוש שלי: א.ס אשדוד.

 

הפועל אום אל פאחם-סקציה נס ציונה

שי אבני: פאחם חזרה עם ניצחון יוקרתי על השניה מכפר קאסם. נס ציונה עם שלושה נצחונות רצופים.  נס ציונה יודעת שאסור לה לאבד פה נקודות אם היא חושבת על עליית ליגה. הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

 

הפועל כפ"ס-הפועל פ"ת

שי אבני: הפועל כפ"ס עם שישה משחקים רצופים ללא ניצחון. הפועל פ"ת עם שלושה ניצחונות רצופים ושלוש נקודות בלבד מכפר קאסם השניה. פ"ת במומנטום מצוין ובתוספת הקהל הגדול יקחו את הנקודות מול כפ"ס שבהפסד מול נס ציונה הבינה שתשחק עונה נוספת בלאומית. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

מכבי ריינה-מ.ס כפר קאסם

שי אבני:  משחק עונה! הראשונה נגד השניה כאשר שתיהן לא ניצחו במחזור האחרון וכפר קאסם למעשה לא ניצחה בכל החודש האחרון. שתי הקבוצות בלחץ כאשר הן יודעות שנס ציונה והפועל פ"ת לא רחוקות מהן. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

פלייאוף תחתון-המשחקים:

 

מכבי אחי נצרת-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבני: הזדמנות אחרונה של בית"ר ת"א להשאיר לעצמה סיכוי למשחקי המבחן. האורחת תלך על ניצחון כי תוצאת תיקו לא תשרת אותה.  אחי נצרת תרצה לנצח כדי לסיים את העונה מוקדם. הניחוש שלי: בית"ר ת"א.

 

הפועל עכו-הפועל עפולה

שי אבני: משחק עונה בתחתית שבו שתי הקבוצות מהצפון מתחרות ביניהן כדי להינצל מירידת ליגה. עכו נקודה מעל  הקו האדום ולמרות בואו של תומר שקטן הוציאה רק נקודה משש. עפולה דווקא היתה במומנטום טוב אך הפסידה במחזור האחרון ונמצאת רק שלוש נקודות מהקו האדום. הקבוצה הביתית תיקח נקודות. הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

הפועל ראשל"צ-הפועל רמה"ש

שי אבני: רמה"ש פתחה טוב את הפלייאוף התחתון עם ניצחון וכבר נמצאת עם 40 נקודות. ראשל"צ שתי נקודות מתחתיה ולאחר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון. ראשל"צ פשוט בעטה בדלי בחודש האחרון ויכלה להיכנס בקלות לפלייאוף העליון. כעת היא תאסוף נקודות על מנת להבטיח את ההישארות בליגה כמה שיותר מוקדם.  הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

הפועל רעננה-הפועל ר"ג

שי אבני: ר"ג פתחה את הפלייאוף עם ניצחון על עכו ונמצאת כבר עם 40 נקודות. רעננה במקום הלפני אחרון, עם הגב לקיר וחייבת נקודות על מנת לשרוד בליגה. הניחוש שלי: הפועל רעננה.

הוסף תגובה
תגובות